Gå til innhold

høres dette rett ut..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

skorpionfisken

Jeg måtte lese det to ganger før jeg skjønte problemet jeg:

Problemet ditt er altså at du vil sove fordi du har migrene, men kan ikke fordi din mann har lagt seg?

Klokka er halv seks på fredag når du skriver det, så problemet er over nå på lørdag formiddag når jeg skriver her..... Kanskje det oppstår igjen en annen gang?

Jeg kan bare skrive hva jeg ville gjort. Jeg ville latt den trette latsabben sove to timer til halv åtte. Så hadde jeg vekt ham, jaget ham opp sagt at nå får han stå opp å ta seg av barna og legge dem. Si at du har ennå migrene, og må få sove for du skal på jobb lørdag og søndag. Så hadde jeg tatt kvelden. Klager han så si at du allerede før han la seg fortalte om migrenen, og siden han ikke kunne ta hensyn til det tidligere på ettermiddagen så får han gjøre det nå.

Så kunne han sitte der da. Alene foran TV-apparatet med både kone og barn i seng.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...