Gå til innhold

Hjelp...oversettelse : polsk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på invielsesparty til et polsk par i morgen.

Nå kan både de og vi engelsk da, men det hadde jo vært kos å skrive kortet på polsk...

Anyone ?

Med ønske om trivsel i det nye hjemmet. Beste ønsker fra ...

Takki takk :)

Skrevet

Det er ikke småtteri du spør om heller :)

Wraz z nske okoto powodzenie w faktor nowy ognisko domowe.

Najwyzsza oferowana cena nsker przy.

Bokstav t: er en rett strek med en skrå strek over, men dol tar ikke tegnet - lager bare kryssedull :)

Den første z-en i "Najwyzsza" er mindre med en prikk over. Dol tar ikke den heller :)

Men ta dette med en klype salt, du får selv velge om du tør prøv :-)

skorpionfisken
Skrevet

Det er ikke småtteri du spør om heller :)

Wraz z nske okoto powodzenie w faktor nowy ognisko domowe.

Najwyzsza oferowana cena nsker przy.

Bokstav t: er en rett strek med en skrå strek over, men dol tar ikke tegnet - lager bare kryssedull :)

Den første z-en i "Najwyzsza" er mindre med en prikk over. Dol tar ikke den heller :)

Men ta dette med en klype salt, du får selv velge om du tør prøv :-)

Hva de DOLERE kan, jeg er imponert!

Jeg ville stolt på Shandy og brukt det jeg (jeg kan ikke polsk). For sikkerhets skyld kan du jo skrive hilsenen både på polsk og norsk. Evt også på engelsk...

Lykke til.

Gjest polakk
Skrevet

Håper du ikke har skrevet det som shandy foreslå - det var ganske morsomt og ca 40% riktig. Synd jeg ikke fikk se innlegget ditt tidligere...

Z zyczeniami szczescia w nowym domu.Pozdrowienia od .....

Hilsen

Skrevet

Håper du ikke har skrevet det som shandy foreslå - det var ganske morsomt og ca 40% riktig. Synd jeg ikke fikk se innlegget ditt tidligere...

Z zyczeniami szczescia w nowym domu.Pozdrowienia od .....

Hilsen

Ja, jeg tenkte som så: er det for gæli :) får de seg en god latter om ikke annet.

Skrevet

Hva de DOLERE kan, jeg er imponert!

Jeg ville stolt på Shandy og brukt det jeg (jeg kan ikke polsk). For sikkerhets skyld kan du jo skrive hilsenen både på polsk og norsk. Evt også på engelsk...

Lykke til.

Hei skorpionfisken.

Ehh, litt feil ble det visst, men jeg skrev jo også at hun fikk ta det med ei klype salt :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...