Gå til innhold

Hva koster det å leie en campingvogn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest det tar vi

Spørs om du leier privat eller med firma.

Vi leier ut vår vogn til 1000,- i uka. Da går det enten 4 voksne, eller 2 voksne og 3 barn i vogna.

Men alle sier det er billig, så jeg vet ikke hvor mye de andre tar. Men sikekrt fra 1000 og oppover.

Gjest sandex

Spørs om du leier privat eller med firma.

Vi leier ut vår vogn til 1000,- i uka. Da går det enten 4 voksne, eller 2 voksne og 3 barn i vogna.

Men alle sier det er billig, så jeg vet ikke hvor mye de andre tar. Men sikekrt fra 1000 og oppover.

Fra 500,- og oppover... mine "svigers" tar 500,- for en Bjølset 5.60 ... så 1000,- synes jeg ikke var så billig :)

Bente831365380491

Synes de prisene du har fått oppgitt her er billig...Men det kommer vel kanskje litt an på hvor i landet det er, og etterspørselen etter vogner.

Her i Harstad ligger prisene over 2000 pr uke. Og det er for de minste vognene. Jeg kjenner noen som tar enten 2000 eller 2500 (husker ikke helt) for en liten grusomt stygg vogn på litt over 4 meter! Jeg hadde IKKE betalt så mye for den vogna da...Men er alternativet hytte, så er det jo billig....

Gjest sandex

OK, jeg har nemlig fått høre at det er sååå billig. Det er for uka, da altså.

Ja - de tar 500,- kr. uka.. Hvis man må opp i 1000-1500 pr. uke - så kan man jo nesten leie hytte hver natt til en billigere peng :)

Høres ikke ut som om det er billig... men nå har vi campingvogn selv, så vi slipper det problemet.

Annonse

Gjest folk er rare

Ja - de tar 500,- kr. uka.. Hvis man må opp i 1000-1500 pr. uke - så kan man jo nesten leie hytte hver natt til en billigere peng :)

Høres ikke ut som om det er billig... men nå har vi campingvogn selv, så vi slipper det problemet.

Nenei. Greit for meg at du ikke syns det er billig, jeg får nå leid den bort hver uke i sommer uansett, jeg :)

Gjest sandex

Nenei. Greit for meg at du ikke syns det er billig, jeg får nå leid den bort hver uke i sommer uansett, jeg :)

Ja, selvfølgelig - ingenting er bedre enn at du får leie den ut hver sommer :) - men hadde ihvertfall ikke leid vogn til en slik pris :)

Hmmm.. kanskje jeg burde begynne å leie ut vognen - og bo på hotell selv :)

Gjest det tror nå jeg

Ja, selvfølgelig - ingenting er bedre enn at du får leie den ut hver sommer :) - men hadde ihvertfall ikke leid vogn til en slik pris :)

Hmmm.. kanskje jeg burde begynne å leie ut vognen - og bo på hotell selv :)

Tror neppe noen gidder å leie ut for noe mindre faktisk. Man gjør det jo for å tjene på det, og det blir jo slitasje på vogna.

Så jeg hadde aldri leid ut for 500,- for uka.

Og ikke tror jeg andre gjør det heller.

Gjest sandex

Tror neppe noen gidder å leie ut for noe mindre faktisk. Man gjør det jo for å tjene på det, og det blir jo slitasje på vogna.

Så jeg hadde aldri leid ut for 500,- for uka.

Og ikke tror jeg andre gjør det heller.

Du har rett i det :) Men du har ikke rett i at ingen leier ut til 500,- pr. uke - normalt her i distriktet ihvertfal... Selvfølgelig er det noe annet om vognen er spesielt stor/helt ny :) (nå bor jeg på vestlandet)

Mine svigers har en vogn på 5,60 m. - og velstelt innvending (Bjølseth) - og her er det normal pris.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...