Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Cleavage

Så du er en bitch som liker å bli pult av menn som er opptatt? Og det skryter du av???

Hadde jeg finni ut at mannen min hadde hatt en som deg på si skulle jeg grisebanka henne. I hvert fall hvis hun hadde hatt slike holdninger.

Hun burde ta den ene og grisebanke den andre med. ;)

Personlig ville jeg følt at jeg gjorde noe galt dersom jeg feide over en som var sammen med noen. Og jeg har heller ikke skrevet noe som strider imot det.

Det er rett og slett umoralsk å rote med jenter/gutter som allerede har en partner.

Men jenta over har ingen forpliktelser til noen andre enn seg selv og sin samvittighet. Det har fyren hun har sex med. Han har forpliktelser til en annen. Forplikelser han åpenbart ikke innfrir.

Altså er det veldig enkelt å fordele skyldspørsmålet dersom det først skal gjøres.

Her gjør du en liten feil: Originalen brukte alltid verbet "feie" transitivt. Dvs. "Jeg feide henne", ikke "jeg feide over henne".

Øvelse gjør mester!

ShitDiddelyDo

Her gjør du en liten feil: Originalen brukte alltid verbet "feie" transitivt. Dvs. "Jeg feide henne", ikke "jeg feide over henne".

Øvelse gjør mester!

Du må ha vært sykelig opptatt av denne sierdudet-fyren sånn som du har fullstendig kontroll over alt han har skrevet og hvordan han skrev det.

Selv ned til det enkelte verb.

Skremmende, så hvis jeg var deg ville jeg gått i meg selv.

Satt meg ned og tenkt.

Du må ha vært sykelig opptatt av denne sierdudet-fyren sånn som du har fullstendig kontroll over alt han har skrevet og hvordan han skrev det.

Selv ned til det enkelte verb.

Skremmende, så hvis jeg var deg ville jeg gått i meg selv.

Satt meg ned og tenkt.

Så enhver likhet mellom deg og han er tilfeldig og utilsiktet?

Annonse

Jeg sier bare at jeg ikke plagierer noen, og at det imponerer meg (ikke i spesielt positiv forstand...) hvordan du ned til minste detalj har kontroll på en nettfyrs skrivemåte.

Ikke kontroll, jeg bare observerer.

Kan du ikke si at du er bittelite grann imponert?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...