Coolbela Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 For ca 2 år siden begynte jeg å få små blødninger mellom hver mens.Dette kom tydeligst frem etter samleie til å beg. med.For ca 1 1/2 år siden gikk jeg til gynekolog og tok celleprøve. Disse viste endring. Kom tilbake etter 6 mnd, ny prøve viste fortsatt endring. Etter ca 3 mnd ble jeg innkalt til sykehus og tok laserkonisering. Etter 5 mnd tok jeg ny celleprøve(har fortsatt med mellomblødninger hele veien)og fortsatt viser den celleforandring. Nå blør jeg verre enn verst fordi gynekologen min anbefalte meg i en alder av 37 å prøve p-piller(microgynon). Jeg ANTAR jeg blør, men "utfloden" er helt sort. Gynekologen sender bestandig brev om prøveresultatene og der står det hver gang at jeg ikke trenger bekymre meg da endringene mest sannsynlig skyldes HPV-virus. Det står at dette skal imunapp. ordne selv. Men...nå har det gått mektig lang tid og ingen immunapp. ordner her. Hva kan jeg gjøre? Hvorfor blør jeg sort? Er det virkelig ikke noe å bekymre seg for siden man må vente 6 mnd for hver gang nye prøver tas? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/151943-celleforandring/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Ofte kan en slik blødning komme av rikelig slimhinne på livmorhalsen, noe som også kan forekomme etter laserkonisering, det kan øke med p-pille. Sort tflod er gammelt blod. Kan du be din gynekolog undersøke om du har slik 'ektopi'? iblant kan det bedres etter laserbehandling. Når det kan gå 6 måneder mellom celleprøvene tyder det ikke på at det er noe alarmerende på gang. Vennlig hilsen Mette H Moen PS det er ikke alt immunsystemet klarer å utrydde! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/151943-celleforandring/#findComment-972741 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.