Gå til innhold

celluitter, hengemage og dinglepupper

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

7

• cecily

7

• petter smart

5

• mil1365380270

3

Gjest slapp mage

De fleste trenger jo ikke å legge på seg 20-30kilo under de få mnd. da.

Hvis en da ikke får masse vann i kroppen pga svangerskapsforgiftning.

Noe ikke alle får.

Tror mange er altfor gald i feil mat og lite trim under svangerskapene sine.

Jeg har gått opp mellom 9 og 13 kilo i mine svangerskap, og mine tre barn har veid 4-4.5 kilo. Det kan vel neppe kalles overdreven vektoppgang. Allikevel ser magen min ille ut. Mye slapp hud og strekkmerker. Legen min har en henvisning til bukplastikk liggende når jeg vil ha den.

Puppene, derimot, er greie nok. Det eneste problemet er at de har vokst et par størrelser, og BHer i 80F er litt vanskelige å finne til en anstendig pris.

Vitsen er jo å se normal ut, ikke å se ut som Pamela Anderson.

jamen, hvis det ikke er noen forskjell er det vel ingen vits å putte ting inn i kroppen, penger koster det, vondt er det, og farlig kan det være. Poenget med silikon er vel at det skal synes, om enn ikke overdrevent.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...