Åsemor Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Jeg ble søren ikke klok av mitt søk på nett, men det ser ut til å ha noe å gjøre med endometriose, kanskje det er en form av endo eller en annen type "sykdom" som ligner litt eller noe... 0 Siter
Gravid en dag? Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Skrevet 4. juli 2004 Jeg ble søren ikke klok av mitt søk på nett, men det ser ut til å ha noe å gjøre med endometriose, kanskje det er en form av endo eller en annen type "sykdom" som ligner litt eller noe... Takk for svar, Åsemor. Nei, det er ikke enkelt å vite eksakt hva sactosalpings er, jeg har også prøvd ulike oppslagsverk. At det kan ha noe med endometriose å gjøre ante jeg ikke, da lærte jeg noe nytt! Regner med å få et svar i september når jeg skal til legen igjen. 0 Siter
Åsemor Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Takk for svar, Åsemor. Nei, det er ikke enkelt å vite eksakt hva sactosalpings er, jeg har også prøvd ulike oppslagsverk. At det kan ha noe med endometriose å gjøre ante jeg ikke, da lærte jeg noe nytt! Regner med å få et svar i september når jeg skal til legen igjen. Ja jeg vet virkelig ikke, men de få treffene jeg fikk opp var sactosalpings og endometriose nevnt i samme setning. Håper du får et ordentlig svar en gang 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.