Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åja prøvd mange ganger.( les den gripende historien lenger oppe på trådlisten)

Jeg syns det smaker harsk hestepølse!!!

Av og til må en utholde en vondt smak en stund før den ekte aromaen slår inn. You can do it.

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

13

• Prozak

10

• Lurveline

6

• cathlin

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest jippi fotball
Skrevet

Du kan ikke komme nå å klage på at kjæresten din røyker. Hun gjorde vel det da hun ble kjæresten din? Du sier at røyk gir gule tenner og det er skikkelig turn off.... Og så ble du kjæreste med en du ikke tente på. Hmm....

Bare ha klart en ting. En røyker er en røyker inntil h*n har sluttet og når det skjer.... Hvem vet....

For noen aldri.

Dersom røyken er et kjempeproblem for deg så avslutt forholdet nå. Kom ikke i ettertid å klag!

(Jepp. Jeg vet at røyk stinker. Og jeg hadde nok ikke valgt en røyker)

Gjest jarle23
Skrevet

Du kan ikke komme nå å klage på at kjæresten din røyker. Hun gjorde vel det da hun ble kjæresten din? Du sier at røyk gir gule tenner og det er skikkelig turn off.... Og så ble du kjæreste med en du ikke tente på. Hmm....

Bare ha klart en ting. En røyker er en røyker inntil h*n har sluttet og når det skjer.... Hvem vet....

For noen aldri.

Dersom røyken er et kjempeproblem for deg så avslutt forholdet nå. Kom ikke i ettertid å klag!

(Jepp. Jeg vet at røyk stinker. Og jeg hadde nok ikke valgt en røyker)

Vel....

Jeg sier at hun kommer til å få gule tenner hvis hun ikke slutter.

Selvfølgelig tenner jeg på henne, men ikke akkurat på selve røykinga.

Jeg ser for meg oss to om 20 år, hun kommer til å høres ut som hun gamla i nr 19 (d r jo jævly freaky). Eller kanskje enda verre, kanskje hun har en sån stemmeboks på halsen. (Se for deg du kommer hjem fra en hard dag på arbeid og så skal du spise middag med darth vader, eller elske seinere på kvelden...)

Jeg dumper ikke noen fordi de røyker, den blir litt overfladisk selv for meg.

Så sån er det

Gjest tjohooo
Skrevet

Ja ikke sant.

Jeg har da selv gjort et par desperate forsøk på å prøve og begynne å røyke for å bli en av de tøffe gutta på ungdomsskolen.

fuck skolen lissom, fight the power!

Men måtte gi opp da lungene ramla ned på de lyserosa joggeskoene mine, noe som igjen resulterte i iherdig buksevann av de tøffe gutta.

For jeg mener, det er ingen som begynner å røyke fordi de liker det, alle syns røyking smaker harsk hestepølse første gangen. Alikevel tvinger disse IQ- trollene i seg dette svineriet ved enhver anledning og bruker alt de har av lommepenger på dritten. Og innen de er 17 er de plutselig helt avhengig.

Ja nettopp, og de som greier å vente til de er 17-18, hvorfor i alle dager begynner de da, når de er gamle nok til å burde vite bedre.. hehe

Gjest tjohooo
Skrevet

Nå skal man vel ikke ta det alle psykologer sier for god fisk! :)

Det kan vel hende at NOEN av røykerne gjemmer seg bak personlighetsteorier ja, men noe av det ER jo bevist :D

Gjest jarle23
Skrevet

Av og til må en utholde en vondt smak en stund før den ekte aromaen slår inn. You can do it.

Du har overbevist meg, jeg begynner i morgen den dag.

Men ikke sånne pinglesaker, å nei du ikke denne gutten, havanna cuba, eller kanskje pipe, det kunne gjort seg.

Ser for meg selv sitte tilbakelendt i min mørke mahogny-salong (har den ikke enda da). Lese aftenposten og utbryte "fucking outragious" på en kald erkebritisk måte hver gang aksjene mine har sunket på børsen!

Inn kommer min kone iført en nett liten nattkjole, jeg kobler fra voice-boksen hennes og vi begynner å ha oss på biljardbordet.

Sexy

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det kan vel hende at NOEN av røykerne gjemmer seg bak personlighetsteorier ja, men noe av det ER jo bevist :D

At det kan være hardt å slutte å røyke tviler jeg ikke et sekund på.

Men har man styrke vil man klare det. Klarer man det ikke har man ikke styrke.

Det hele er nok et spørsmål om å ville. Vil man ikke så går det heller ikke.

De som ikke klarer det vil ikke nok.

Vil de nok og ikke klarer det, så er vi inne på dette med viljestyrke igjen! :)

Gjest tjohooo
Skrevet

Og jeg er ikke enig. For noen personligheter ER mer prone to avhengighet enn andre... :) Og det skal mye mer viljestyrke til hos enkelte røykere enn hos andre. Men at mange av røykerne som egentlig ikke tilhører denne gruppen gjemmer seg bak det, jo det gjør de nok :D noe annet ville jo være å innrømme at de mangler viljestyrke.

Gjest jarle23
Skrevet

Her skal du få høre på viljestyrke.

Min kjære (altså røykern, stridens kjerne) er på ferie på 10 dagen nå, hun hadde mensen rett før hun dro.

Det betyr at jeg ikke har fått meg noe på 14 dager, men tror du av den grunn jeg har lagt meg i dekning og dradd pumpehaglen, å nei du.

Som et ledd i mitt personlige ekspriment for å bevise at sinnet kan seire over kroppen har jeg nå tvunget meg selv til å gå helt utilfreds hele denne tiden.

Jeg tør bombastsisk slå fast at dette må være en eller annen form for verdensrekord, ring vg...

Jeg har imidlertid utviklet blodskutte øyne, hårvekst på ryggen og kan få reisning av bare høre ordet sex.

Hva gjør man ikke for vitenskapen

ShitDiddelyDo
Skrevet

Og jeg er ikke enig. For noen personligheter ER mer prone to avhengighet enn andre... :) Og det skal mye mer viljestyrke til hos enkelte røykere enn hos andre. Men at mange av røykerne som egentlig ikke tilhører denne gruppen gjemmer seg bak det, jo det gjør de nok :D noe annet ville jo være å innrømme at de mangler viljestyrke.

Men uansett hvor avhengig du er så klarer du det om du vil nok.

Det gjelder alt. Ikke bare røyk.

Altså klarer alle det om de vil nok.

Selv om det selvsagt er hardere for mange enn det f.eks. var for meg.

Skrevet

Du har overbevist meg, jeg begynner i morgen den dag.

Men ikke sånne pinglesaker, å nei du ikke denne gutten, havanna cuba, eller kanskje pipe, det kunne gjort seg.

Ser for meg selv sitte tilbakelendt i min mørke mahogny-salong (har den ikke enda da). Lese aftenposten og utbryte "fucking outragious" på en kald erkebritisk måte hver gang aksjene mine har sunket på børsen!

Inn kommer min kone iført en nett liten nattkjole, jeg kobler fra voice-boksen hennes og vi begynner å ha oss på biljardbordet.

Sexy

Et vakkert mentalt bilde!

god natt:)

Skrevet

Enig med deg der,

Jeg vet at jeg innerst inne liker å røyke,derfor mener jeg det er nyttesløst å prøve å slutte.

En dag slutter nok jeg også;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Enig med deg der,

Jeg vet at jeg innerst inne liker å røyke,derfor mener jeg det er nyttesløst å prøve å slutte.

En dag slutter nok jeg også;o)

Jeg ville egentlig ikke slutte selv, all den tid jeg likte røyken så godt. Men så tenkte jeg som så at Høibråten vil jeg skal slutte (noe jeg jo tok veldig seriøst all den tid jeg er litt redd for religiøse fanatikere!), samt at jeg merket tendenser til å røyke mer og mer.

Derfor sluttet jeg, og siden den dagen jeg bestemte meg å slutte har jeg ikke røyket en eneste røyk i edru tilstand.

Men jeg kan fortsatt ta noen når jeg er ute, dog begrenser jo også det seg nå all den tid det ikke er lovlig å røyke inne mer.

+ at jeg anser fortauene som byens beste sjekkested for tiden, så det er veldig urutinert å ikke kunne gå ut og ta seg et par-tre røyk i løpet av en natt på byen! :)

Men dette går seg selvsagt automatisk til når nettene blir lange og kulda setter inn.

Skrevet

Jeg ville egentlig ikke slutte selv, all den tid jeg likte røyken så godt. Men så tenkte jeg som så at Høibråten vil jeg skal slutte (noe jeg jo tok veldig seriøst all den tid jeg er litt redd for religiøse fanatikere!), samt at jeg merket tendenser til å røyke mer og mer.

Derfor sluttet jeg, og siden den dagen jeg bestemte meg å slutte har jeg ikke røyket en eneste røyk i edru tilstand.

Men jeg kan fortsatt ta noen når jeg er ute, dog begrenser jo også det seg nå all den tid det ikke er lovlig å røyke inne mer.

+ at jeg anser fortauene som byens beste sjekkested for tiden, så det er veldig urutinert å ikke kunne gå ut og ta seg et par-tre røyk i løpet av en natt på byen! :)

Men dette går seg selvsagt automatisk til når nettene blir lange og kulda setter inn.

Jeg røyker omtrent hele tiden når jeg er ute og drammer.

Lurer på hva jeg kommer til å gjøre jeg, når kulda setter inn og jeg skal en tur på byen.Kommer jeg til å stå ute hele kvelden tro...

Gjest tjohooo
Skrevet

Hvor mange har klart å slutte med heroin uten hjelp av metadon/subutex?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg røyker omtrent hele tiden når jeg er ute og drammer.

Lurer på hva jeg kommer til å gjøre jeg, når kulda setter inn og jeg skal en tur på byen.Kommer jeg til å stå ute hele kvelden tro...

Jeg gjorde det for noen måneder siden. Røyket hele tiden når jeg var ute. Det er en av grunnene til at jeg egentlig er litt glad for den nye røykeloven selv om jeg ikke liker dette formynderipisset.

Men når det til slutt gikk nesten 40 prince mild på en kveld når jeg drakk, så ble det rett og slett for mye.

Merket det ofte i halsen dagen etter. Ikke bra.

5 stk. gjør dog ikke noe! :)

Skrevet

Jeg gjorde det for noen måneder siden. Røyket hele tiden når jeg var ute. Det er en av grunnene til at jeg egentlig er litt glad for den nye røykeloven selv om jeg ikke liker dette formynderipisset.

Men når det til slutt gikk nesten 40 prince mild på en kveld når jeg drakk, så ble det rett og slett for mye.

Merket det ofte i halsen dagen etter. Ikke bra.

5 stk. gjør dog ikke noe! :)

Men merket du noe forskjell på fyllesyken etter at du sluttet å røyke?

Mange mener at så mye røyk forværrer fyllesyken også.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvor mange har klart å slutte med heroin uten hjelp av metadon/subutex?

Jeg vet ikke, men det finnes selvfølgelig mange eksempler på folk som har sluttet med heroin uten metadon/subutex.

En jeg kjenner sluttet ved hjelp av vilje, natur og hundekjøring.

Uansett blir sammenligningen helt feil. For hvor mange prosent av røykerne tror du det er som begynner å røyke på grunn av personlige tragedier?

Hvor mange prosent av de som begynner å bruke heroin tror du begynner med heroin som følge av personlige tragedier?

Svaret gir seg selv, og derfor kan heller ikke narkomane sammenlignes med røykere.

Det eneste disse to gruppene har felles er tross alt avhengigheten de har for noe.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men merket du noe forskjell på fyllesyken etter at du sluttet å røyke?

Mange mener at så mye røyk forværrer fyllesyken også.

Nei, jeg merker ingen forskjell på fyllesyken.

Det eneste jeg merker er at halsen er langt bedre dagen derpå, og at jeg slipper denne "jeg-har-røyket-ekstremt-mye"-smaken man ofte får i munnen dagen derpå.

Skrevet

Nei, jeg merker ingen forskjell på fyllesyken.

Det eneste jeg merker er at halsen er langt bedre dagen derpå, og at jeg slipper denne "jeg-har-røyket-ekstremt-mye"-smaken man ofte får i munnen dagen derpå.

Kjenner til den ja:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...