Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest krokusen

jeg har i lengre tid slitt med sterk kløe og sårhet i underlivet.Var for tre år siden hos lege med samme problem og fikk da behandling med flagyl mot en underlivsbakterie,men med kortvarig effekt.Itillegg har jeg det siste året observert en rød liten tapp i skjedeåpningen samt at jeg siste måned har begynt å få periodevise diffuse magesmerter og en slags ubehagelig fornemmelse i skjeden.Har ikke plager med blødning eller utflod. Lurer jo på om alle disse plager har en sammenheng eller ikke, og er selvfølgelig redd for at det skal være noe alvorlig galt med meg. Kan jo nevne at jeg for to år siden gjennomgikk en barnefødsel.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/152009-mage-og-underlivsplager/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Hvis du har fått Flagyl kan det tyde på at legen har påvist bakteriell vaginose (BV), og det kommer ofte tilbake noen tid etter en kur. Symptomet er grå utflod med fiske/rekelukt.Du kan be om en krem (Dalacin)til å ta i skjeden, så kan du ta det i oppløpet.

BV gir ikke magesmerter, det må du få sjekket hos din lege.

Den røde tap du ser, kan være relatert til rift eller klip i forbindelse med fødselen, få legen til å se på den også.

Jeg synes ikke dine symptomer lyder så alarmerende, men det vil nok være lurt med en sjekk.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...