syklejente Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Jeg er en jente i begynnelsen av tyveårene som sykler til og fra jobb flere ganger i uka. I det siste har jeg i perioder fått skikkelig vondt i de ytre kjønnsleppene når jeg sykler flere dager på rad, og det er så vondt at jeg ikke kan ha sex uten å kjenne smertene. Har noen noen tips til hvordan jeg kan unngå slike syklesmerter? Har hørt at det er ganske vanlig å operere bort deler av de ytre kjønnsleppene pga sykling/ridning, men dette virker som et litt drastisk steg å ta. Finnes det noe plagg el. annet "hjelpemiddel" som jeg kan bruke? Dette plager meg veldig, da jeg er avhengig av å bruke sykkel hver eneste dag. Håper noen har tips! 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Gel-pad. Stå og sykle. Mer vekt på beina? 0 Siter
soleil Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 God sykkelbukse med polstring foran og bak! Og du bør tenke over stillingen du sitter i. Prøv å sitt skikkelig på ræva. Kan hende styret og setet ditt bør justeres. Kanskje burde du hatt en sykkel hvor sittestillingen din blir bedre. Syns det blir litt drastisk å fjerne kjønnsleppene for dette. Ville nok heller byttet ut shortsen, sykkelsetet eller sykkelen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.