Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest jimmi

I et par mnd nå har jeg vært sinnsykt forelska i en kamerat. Vi har vokst opp sammen og er sammen daglig. Jeg har alltid likt veldig godt å være sammen med ham, men jeg tror ikke jeg har vært forelska i ham før. Nå tenner han meg noe så sinnsykt. Som regel er vi sammen med de andre i gjengen, men jeg har bare lyst til å være alene med ham. Når han kommer borti meg blir jeg helt vill! Er dette normalt? Han er sammen med en jente nå, men noen ganger føler jeg at det er en spenning mellom oss, av og til virker det som han flørter med meg. Sikkert bare innbildning...Jeg tenker bare på ham hele tiden. Jeg har vært sammen med et par jenter, men aldri ligget med noen. Jeg har vel vært forelsket i dem også, men ikke slik som dette! Herregud, jeg elsker bare den gutten! Hva bør jeg gjøre? Er jeg homo? Er det forresten vanlig å onanere ofte? Jeg gjør det gjerne 2-3 ganger til dagen i perioder. Sykt?

Er i villrede her altså! Er snart 15 år.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/152036-er-jeg-homo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mannen som elsket Yngve

Du høres ikke ut som en 14-åring som skriver dette, men kanskje du er en voksen 14åring, eller kanskje du er eldre men synes det er greiest å spørre som en yngre fyr. Uansett:

De færreste mennesker er helt homofile eller helt heterofile, de fleste befinner seg på skalaen som går mellom disse to legningene.

Følelsene du har nå er ikke nødvendigvis følelsene du har når du er voksen, ungdomstiden er ofte en tid til utprøving. Du behøver ikke å definere deg som homofil / heterofil / bifil, ikke nå som du er så ung, og egentlig behøver man aldri å gjøre det.

Man forelsker seg i personer, ikke i kjønnet deres. Er du forelsket i kameraten din, så nyt følelsen. Du velger selv om du forteller ham det eller ikke.

Alt du skriver høres normalt ut. Lån denne boken på biblioteket; http://google.startsiden.no/index_en.html?q=%22Mannen+som+elsket+Yngve%22+Tore+Renberg&lr=lang_no

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/152036-er-jeg-homo/#findComment-970941
Del på andre sider

For å svare litt mer direkte på spørsmålet ditt enn "Mannen som elsket Yngve": Det virker i det minste som du er temmelig homo akkurat nå for tiden! :-)

En sjekk på om dette handler om sex er bare å sjekke ut om du tenker på kameraten din når du onanerer. Hvis sex med ham er en av drømmene dine, så er dette homoseksualitet.

Du sier du har vært sammen med jenter, men aldri hatt sex med dem. Det er normalt. Men du kan jo spørre deg selv om du har hatt LYST å ha sex med dem, og om jenter gjør deg kåt. Blir du kåt av å se på jenter? Har du sjekket om det er noe forskjell på om du ser nakne jenter eller gutter?

Kanskje du rett og slett liker begge deler? Eller kanskje du egentlig bare synes det er "koselig" med jenter, mens det er "sexy" med gutter. I så fall vil jeg si det høres ut som du primært er homoseksuell (ikke så heteroseksuell).

Å onanere 2-3 ganger om dagen er helt normalt i din alder - ikke minst når du er forelska (hadde dd sagt "2 ganger i uka" hadde det vært normalt det også). Ingenting å bekymre seg over. :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/152036-er-jeg-homo/#findComment-971227
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...