Gå til innhold

Reagerte jeg helt feil?

Anbefalte innlegg

Gjest tjohooo

Desperasjon er lite sexy. Jeg raser for eksempel ikke gjennom en radarkontroll for å få nærkontakt med lovens lange arm. Men en aldri så liten rutinekontroll....blåse litt og sånn - det sier en jo ikke nei takk til;-)

Jeg kjører frivillig inn i kontroller uten å bli vinket inn... så i min egen verden og distre... de bare ler.

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• shandy

9

• Bård

4

• MsSophie

2

• skorpionfisken

1

Mest aktive i denne tråden

Kanskje hun bare er gysla snill og synes synd på ham? Pity-dating? Uff, da...

Ja, ikke vet jeg, men neimen om jeg hadde likt det. En ting er å møtes for å slå av en prat, gjerne gamle kjente sammen, men bare de to. Hva er vitsen liksom, tre dager på rad......

Jeg mener, det må da finnes andre som er mer givende å være sammen med - han er vel ikke mer utfordrende og intellektuell som venn....eller?

Når dette er hennes hjembygd/sted, burde det da finnes flust av andre folk å tilbringe tiden sammen med, enn akkurat HAN.

Mulig jeg er gammeldags, men det får heller så være :)

"Snakket litt mer med kjæresten min om gårsdagen, og hun sa at den største grunnen til at det aldri ble noe mer enn vennskap ut av daten, er at han ikke utfordret henne verken intellektuelt eller på noen annen måte. Og det var litt godt å få vite, da."

Så hvorfor i all verden gidder hun å tilbringe tre dager på rappen sammen med han?

Noe må han jo ha som hun liker, ellers hadde hun vel funnet på noe annet.

Hva han har? Han har store muskler og lang, tykk pikk, selvsagt. :-P

Annonse

Hadde over hodet ikke brydd meg. Helt ærlig.

Hmmm, vel ok - regner med du sier som sant er. Noe annet hadde jo ikke tjent noen - det er tross alt ikke deg, eller meg det gjelder.

Jeg hadde ikke likt det, og ikke minst - overhode ikke sett vitsen, men igjen - det får være opp til enhver.

Gjest rock star

Du skal ikke se bort ifra at det er så lang unna sannheten.

Ikke for å virke blasert her, men jeg er da ikke så engstelig for hans attributter, akkurat.

Muligens han har større muskler enn meg, men ærlig talt, tror jeg scorer høyere enn de fleste i den andre kategorien. He he.

Selvtillitt må man ha, vet du.

Ikke for å virke blasert her, men jeg er da ikke så engstelig for hans attributter, akkurat.

Muligens han har større muskler enn meg, men ærlig talt, tror jeg scorer høyere enn de fleste i den andre kategorien. He he.

Selvtillitt må man ha, vet du.

"Selvtillitt må man ha, vet du."

Ja det er klart en fordel - skryte litt av seg selv er heller ikke å forakte :-)

Får vi høre hvordan det går med dere, etter at du har vært hos henne, og dere har vært (kanskje) på ferie?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...