Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Magle

Jeg mistet i forrige uke en person jeg er/var svært glad i, som har fulgt meg i hele oppveksten min. Barna våre er på ferie med tanten sin og onkelen en uke, så jeg og mannen min var alene hjemme. Han har vært avgårde hver eneste dag og kveld, og på fest både på fredag og lørdag. Men det som skuffer meg mest er at han ikke engang har spurt meg hvordan jeg har det. Jeg er ikke en slik person som gråter og gråter selv om jeg er svært trist.

Jeg sa til han at jeg følte meg litt trist og nedfor, og så sa han; "Ja, sånn er det noen ganger". Det forstår jeg, og det er ikke så mye han kan få gjort, men jeg skulle gjerne hatt litt mer forståelse. Jeg har sagt til han at jeg er litt skuffet, og fikk da en oppgitt mine til svar. Dette er vel egentlig ikke et spørsmål, men et uttrykk for skuffelse.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/152044-skuffet-over-mannen-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har all grunn til å være skuffet over mannen din. Når man mister noen man er glad i, trenger man trøst fra sine nærmeste - spesiellt sin kjære.

Det siste man trenger da, er en som flyr på byen, og attpåtil kommer med sårende kommentarer, eller ikke forstår. Jeg tipper han ikke har mistet noen HAN er glad i? Da pleier som regel forståelsen for andres sorg å slå ned som lyn fra klar himmel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...