shandy Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Ferska? Vi gikk jo til partnerne våre og sa det etterpå, men de ville ikke gi slipp for det uheldigvis, så derfor tok det litt tid før vi kunne få blitt sammen. Hva ville være som fortjent da? Bli dumpa? Det var jo det vi ville så vi kunne fått vært sammen.. Det er slikt som hender det skjønner du, man forelsker seg i en ny når foholdet en er i har gått inn i en blindvei... "Ferska? Vi gikk jo til partnerne våre og sa det etterpå, men de ville ikke gi slipp for det uheldigvis, så derfor tok det litt tid før vi kunne få blitt sammen." Tull! Ingen kan tvinge noen til å være sammen med dem, hvis DE det gjelder virkelig vil ut. Jeg tipper sannheten var at dere var usikre selv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/152049-hvor-lang-tid/page/2/#findComment-971648 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lollipopp Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Å hvordan vet du det da, har HUN sagt det liksom? Kan jo bare være tull og noe han sier for å få sympati. Har en lignende situasjon gående i nær omgangskrets nemlig, og nydama til han det gjelder er jo bare så naiv stakkar, tar alt han sier for god fisk, og hjelper han på sett og vis med å sverte eksen. Alle i bygda vet at hun har vært masse utro. Han har snakket fint lite om det, men de har hatt brudd ørten ganger fordi hun har hoppa til nye gutter.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/152049-hvor-lang-tid/page/2/#findComment-971663 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lollipopp Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 "Ferska? Vi gikk jo til partnerne våre og sa det etterpå, men de ville ikke gi slipp for det uheldigvis, så derfor tok det litt tid før vi kunne få blitt sammen." Tull! Ingen kan tvinge noen til å være sammen med dem, hvis DE det gjelder virkelig vil ut. Jeg tipper sannheten var at dere var usikre selv. Selvsagt var vi det, var ikke det underforstått siden vi ikke gikk med en gang??? Øhm.. hallo?!? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/152049-hvor-lang-tid/page/2/#findComment-971664 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilsen meg... ! Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Vi ble sammen ca 4 uker etter at vi hadde sex. Var opprinnelig tenkt som en ONS, men sånn gikk det ikke, gitt. ONS? Har alltid lurt på hva det betyr.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/152049-hvor-lang-tid/page/2/#findComment-971701 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 ONS? Har alltid lurt på hva det betyr.... Det betyr "One night stand". 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/152049-hvor-lang-tid/page/2/#findComment-971712 Del på andre sider Flere delingsvalg…
shandy Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Selvsagt var vi det, var ikke det underforstått siden vi ikke gikk med en gang??? Øhm.. hallo?!? "Øhh, hallo" sier du til meg. Det er du som er tett i pappen her altså. Jeg mener det er råttent og egoistisk å prøve seg frem på den andres bekostning. Det er ikke realt å være utro uansett. Er ekteskapet så ille, så får man bryte ut, og deretter så gjør man såklart hva man vil. Det å gå bevisst bak ryggen på den andre - lure og bedra, er det simpleste jeg kan tenke meg. Greit du/dere fortalte etterpå, men skulle det liksom rettferdiggjøre det hele - HVA! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/152049-hvor-lang-tid/page/2/#findComment-971813 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lollipopp Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 "Øhh, hallo" sier du til meg. Det er du som er tett i pappen her altså. Jeg mener det er råttent og egoistisk å prøve seg frem på den andres bekostning. Det er ikke realt å være utro uansett. Er ekteskapet så ille, så får man bryte ut, og deretter så gjør man såklart hva man vil. Det å gå bevisst bak ryggen på den andre - lure og bedra, er det simpleste jeg kan tenke meg. Greit du/dere fortalte etterpå, men skulle det liksom rettferdiggjøre det hele - HVA! Det er ikke bare å knipse i fingrene og så er man ute av et forhold, det vet de fleste med litt intelligens. Jeg rettferidgjør ikke utroskap, men når man treffer noen man blir forelsket i og ens eget forhold har "dødd", så er det ikke bare bare å sitte å vente i mange mnd før man involverer seg med den nye. Hva om sjansen går tapt osv? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/152049-hvor-lang-tid/page/2/#findComment-971830 Del på andre sider Flere delingsvalg…
shandy Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Det er ikke bare å knipse i fingrene og så er man ute av et forhold, det vet de fleste med litt intelligens. Jeg rettferidgjør ikke utroskap, men når man treffer noen man blir forelsket i og ens eget forhold har "dødd", så er det ikke bare bare å sitte å vente i mange mnd før man involverer seg med den nye. Hva om sjansen går tapt osv? "Det er ikke bare å knipse i fingrene og så er man ute av et forhold, det vet de fleste med litt intelligens." De som har respekt for den man tross alt har vært gift med, venter med nye forhold, til det gamle er over. Du holdt på et år før du fikk bestemt deg. Det kalles å ville ha i både pose og sekk - sikre deg selv. Du visste at mannen din ville tatt deg tilbake. Så påstår du at du "ønsket å bli dumpet" men at det ikke lot seg gjøre, da mannen (og din elskers kone) ikke ville gi slipp på dere. Da påstår jeg at dette er tull, fordi ingen kan tvinge noen til å bli i et forhold hvis de IKKE vil. Du ville egentlig bare sikre deg selv - ingenting annet. Men det er vel kanskje vanskelig å innrømme? "Jeg rettferidgjør ikke utroskap, men når man treffer noen man blir forelsket i og ens eget forhold har "dødd", så er det ikke bare bare å sitte å vente i mange mnd før man involverer seg med den nye." Er forholdet dødt, så er det dødt, og da kutter du. Du trenger ikke å holde på med en annen 1år for å finne ut det. Det hadde du jo allerede funnet ut "Hva om sjansen går tapt osv?" Sjansen til hva da - at elskeren din ikke ville ha deg, hvis du ikke gikk til sengs med han, samt at du måtte ha en å krype tilbake til hvis elskeren ikke ville ha deg allikevel. Du kunne ha gått, men valgte den letteste utveien for DEG - og det som behaget deg mest. Du prater om at "det er ikke så lett" osv. men ting er ikke lett, men man må velge, å ikke bare gjøre ting som er behagelige og fornøyelige for egen del. Litt moral og egenrespekt, samt respekt for andres (din eksmann bla.) er igrunn greit å ha. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/152049-hvor-lang-tid/page/2/#findComment-971878 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hos oss Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 "Det er ikke bare å knipse i fingrene og så er man ute av et forhold, det vet de fleste med litt intelligens." De som har respekt for den man tross alt har vært gift med, venter med nye forhold, til det gamle er over. Du holdt på et år før du fikk bestemt deg. Det kalles å ville ha i både pose og sekk - sikre deg selv. Du visste at mannen din ville tatt deg tilbake. Så påstår du at du "ønsket å bli dumpet" men at det ikke lot seg gjøre, da mannen (og din elskers kone) ikke ville gi slipp på dere. Da påstår jeg at dette er tull, fordi ingen kan tvinge noen til å bli i et forhold hvis de IKKE vil. Du ville egentlig bare sikre deg selv - ingenting annet. Men det er vel kanskje vanskelig å innrømme? "Jeg rettferidgjør ikke utroskap, men når man treffer noen man blir forelsket i og ens eget forhold har "dødd", så er det ikke bare bare å sitte å vente i mange mnd før man involverer seg med den nye." Er forholdet dødt, så er det dødt, og da kutter du. Du trenger ikke å holde på med en annen 1år for å finne ut det. Det hadde du jo allerede funnet ut "Hva om sjansen går tapt osv?" Sjansen til hva da - at elskeren din ikke ville ha deg, hvis du ikke gikk til sengs med han, samt at du måtte ha en å krype tilbake til hvis elskeren ikke ville ha deg allikevel. Du kunne ha gått, men valgte den letteste utveien for DEG - og det som behaget deg mest. Du prater om at "det er ikke så lett" osv. men ting er ikke lett, men man må velge, å ikke bare gjøre ting som er behagelige og fornøyelige for egen del. Litt moral og egenrespekt, samt respekt for andres (din eksmann bla.) er igrunn greit å ha. Veldig enig! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/152049-hvor-lang-tid/page/2/#findComment-971889 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lollipopp Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 "Det er ikke bare å knipse i fingrene og så er man ute av et forhold, det vet de fleste med litt intelligens." De som har respekt for den man tross alt har vært gift med, venter med nye forhold, til det gamle er over. Du holdt på et år før du fikk bestemt deg. Det kalles å ville ha i både pose og sekk - sikre deg selv. Du visste at mannen din ville tatt deg tilbake. Så påstår du at du "ønsket å bli dumpet" men at det ikke lot seg gjøre, da mannen (og din elskers kone) ikke ville gi slipp på dere. Da påstår jeg at dette er tull, fordi ingen kan tvinge noen til å bli i et forhold hvis de IKKE vil. Du ville egentlig bare sikre deg selv - ingenting annet. Men det er vel kanskje vanskelig å innrømme? "Jeg rettferidgjør ikke utroskap, men når man treffer noen man blir forelsket i og ens eget forhold har "dødd", så er det ikke bare bare å sitte å vente i mange mnd før man involverer seg med den nye." Er forholdet dødt, så er det dødt, og da kutter du. Du trenger ikke å holde på med en annen 1år for å finne ut det. Det hadde du jo allerede funnet ut "Hva om sjansen går tapt osv?" Sjansen til hva da - at elskeren din ikke ville ha deg, hvis du ikke gikk til sengs med han, samt at du måtte ha en å krype tilbake til hvis elskeren ikke ville ha deg allikevel. Du kunne ha gått, men valgte den letteste utveien for DEG - og det som behaget deg mest. Du prater om at "det er ikke så lett" osv. men ting er ikke lett, men man må velge, å ikke bare gjøre ting som er behagelige og fornøyelige for egen del. Litt moral og egenrespekt, samt respekt for andres (din eksmann bla.) er igrunn greit å ha. For det første var vi ikke gift, kun samboere. Og hvor har du fått det fra at jeg holdt på et år før det gamle var over?? Jeg traff han nye, var utro, fortalte det, gikk med på å prøve litt til med det gamle, brøt ut, og et år etter DET var jeg og han nye sammen. Her snakker vi uke perspektiv altså, ikke år... Det var ikke noe pose og sekk inne i bildet i det hele tatt, jeg ville ikke ha bagge jeg, men ville heller ikke ha den gamle fant jeg ganske fort ut etter å ha møtt den nye. Ønsket å bli dumpet er vel noe drøyt, men det hadde jo selvsagt vært fint for oss begge om han også ønsket å gjøre slutt på forholdet, da var det jo ingen som ville sittet igjen med hjertesorg, det må du da forstå? Var ikke for å sikre meg selv det tok tid å avslutte forholdet, på ingen måte, jeg ville hatt det mye bedre om jeg kunne gått på dagen, det er det ingen tvil om. Men for å ikke knuse exen helt tok det tid, og også med det økonomiske, selge hus osv. "Er forholdet dødt, så er det dødt, og da kutter du. Du trenger ikke å holde på med en annen 1år for å finne ut det." Igjen.. det har heller ikke vært tilfellet da. De mnd det tar for å bli helt "kvitt" den forrige er praktiske og økonomiske ting. Du finner jo opp gabnske mye her på min bekostning da, er det særlig saklig av deg? Sjansen til å få den nye man har møtt som kanskje er mannen med stor M selvsagt, hva ellers? Hvis man ikke kan vise litt interesse osv, vil jo heller ikke han skjønne at man er interessert vel? Ville aldri krøpet tilbake til eksen uansett, forholdet var ferdig det, og den nye var det lille sparket bak for å greie å se det og komme seg ut. Du har et merkelig syn på ting må jeg si, og farger meg og mine handligner mye mørkere enn det er. Du finner faktisk opp ting!! Jeg valgte den utveien jeg kunne ta jeg, uten at min ex skulle henge seg selv eller noe. Han ville ikke gi slipp på meg, og hadde jeg ikke drøyd noen uker med å gå tror jeg han hadde hatt det skikkelig ille. Det siste du sa er helt absurd faktisk, for det at det tok litt tid å få slutta forholdet var ikke noe jeg gjorde for min egen del, stikk motsatt, det var for å hjelpe exen. Jeg hadde hatt det en million ganger enklere om jeg bare kunne ha gått. Tror du må våkne opp å se at alt ikke er bare4 sort hvitt, og ikke la din bitterhet farge og blinde det du leser i feks mine innlegg.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/152049-hvor-lang-tid/page/2/#findComment-971897 Del på andre sider Flere delingsvalg…
shandy Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 For det første var vi ikke gift, kun samboere. Og hvor har du fått det fra at jeg holdt på et år før det gamle var over?? Jeg traff han nye, var utro, fortalte det, gikk med på å prøve litt til med det gamle, brøt ut, og et år etter DET var jeg og han nye sammen. Her snakker vi uke perspektiv altså, ikke år... Det var ikke noe pose og sekk inne i bildet i det hele tatt, jeg ville ikke ha bagge jeg, men ville heller ikke ha den gamle fant jeg ganske fort ut etter å ha møtt den nye. Ønsket å bli dumpet er vel noe drøyt, men det hadde jo selvsagt vært fint for oss begge om han også ønsket å gjøre slutt på forholdet, da var det jo ingen som ville sittet igjen med hjertesorg, det må du da forstå? Var ikke for å sikre meg selv det tok tid å avslutte forholdet, på ingen måte, jeg ville hatt det mye bedre om jeg kunne gått på dagen, det er det ingen tvil om. Men for å ikke knuse exen helt tok det tid, og også med det økonomiske, selge hus osv. "Er forholdet dødt, så er det dødt, og da kutter du. Du trenger ikke å holde på med en annen 1år for å finne ut det." Igjen.. det har heller ikke vært tilfellet da. De mnd det tar for å bli helt "kvitt" den forrige er praktiske og økonomiske ting. Du finner jo opp gabnske mye her på min bekostning da, er det særlig saklig av deg? Sjansen til å få den nye man har møtt som kanskje er mannen med stor M selvsagt, hva ellers? Hvis man ikke kan vise litt interesse osv, vil jo heller ikke han skjønne at man er interessert vel? Ville aldri krøpet tilbake til eksen uansett, forholdet var ferdig det, og den nye var det lille sparket bak for å greie å se det og komme seg ut. Du har et merkelig syn på ting må jeg si, og farger meg og mine handligner mye mørkere enn det er. Du finner faktisk opp ting!! Jeg valgte den utveien jeg kunne ta jeg, uten at min ex skulle henge seg selv eller noe. Han ville ikke gi slipp på meg, og hadde jeg ikke drøyd noen uker med å gå tror jeg han hadde hatt det skikkelig ille. Det siste du sa er helt absurd faktisk, for det at det tok litt tid å få slutta forholdet var ikke noe jeg gjorde for min egen del, stikk motsatt, det var for å hjelpe exen. Jeg hadde hatt det en million ganger enklere om jeg bare kunne ha gått. Tror du må våkne opp å se at alt ikke er bare4 sort hvitt, og ikke la din bitterhet farge og blinde det du leser i feks mine innlegg.. "Vi hadde sex ca et år før vi ble sammen. Pga at vi begge hadde andre partnere så tok det ca et år før vi ble ordentlig sammen." Dette var hva du selv skrev i ditt første innlegg. Så jeg har nok ikke tillagt deg noe som helst. Deretter kom det ene etter det andre - fra deg. Å du, det med at mannen(samboeren) din truet med å henge seg - ærlig talt. Hadde han virkelig ment det, hadde han ikke sagt det, men gjort det. Jeg syntes du ror deg langt ut på viddene nå, så jeg ser ingen grunn til å diskutere noe som for andre er ganske så opplagt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/152049-hvor-lang-tid/page/2/#findComment-971937 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lollipopp Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 "Vi hadde sex ca et år før vi ble sammen. Pga at vi begge hadde andre partnere så tok det ca et år før vi ble ordentlig sammen." Dette var hva du selv skrev i ditt første innlegg. Så jeg har nok ikke tillagt deg noe som helst. Deretter kom det ene etter det andre - fra deg. Å du, det med at mannen(samboeren) din truet med å henge seg - ærlig talt. Hadde han virkelig ment det, hadde han ikke sagt det, men gjort det. Jeg syntes du ror deg langt ut på viddene nå, så jeg ser ingen grunn til å diskutere noe som for andre er ganske så opplagt. Ok, teskje modus: "Vi hadde sex ca et år før vi ble sammen. Pga at vi begge hadde andre partnere så tok det ca et år før vi ble ordentlig sammen." Vi traff hverandre, hadde sex en gang. Traff hverandre ikke igjen før ETTER at forholdene våre var slutte. Det tok ca 1,5 mnd etter vi hadde sex første gangen. Så brukte vi lang tid på å bli et skikkelig par, bare data og tok det med ro siden vi ikke var helt ferdige med oppgjørene med exene våre. Lite pose og sekk der synes jeg da.. Tro meg han var på god vei, men det er en helt annen historie og lite relevant. Du om det om du mener jeg ror. Vi er ikke de første som har vært utro en enkelt gang i livet vårt, men vi hadde da hvertfall vett på å gjøre det slutt etter det, og ikke bare fortsette å late som ingenting. Mange nok som gjør det også. Bare sitt der på din høye hest du, og tror du er verdensmester.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/152049-hvor-lang-tid/page/2/#findComment-971942 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjohooo Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Alle i bygda vet at hun har vært masse utro. Han har snakket fint lite om det, men de har hatt brudd ørten ganger fordi hun har hoppa til nye gutter.. Han trenger jo ikke si noe så lenge du tror det fordi "alle" i bygda sier det. Har du litt vett så vet du åssen det fungerer på bygda. Ellers må jeg bare slutte meg til det Shandy sier. Skjønt, det hjelper vel ikke. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/152049-hvor-lang-tid/page/2/#findComment-972194 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lollipopp Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Han trenger jo ikke si noe så lenge du tror det fordi "alle" i bygda sier det. Har du litt vett så vet du åssen det fungerer på bygda. Ellers må jeg bare slutte meg til det Shandy sier. Skjønt, det hjelper vel ikke. Jeg vet at hun har vært mye utro, de har jo hatt mange brudd pga det. Nå er det vel strengt tatt du som viser mangel på vett da siden du tror du vet mer om mitt liv og mine enn meg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/152049-hvor-lang-tid/page/2/#findComment-972356 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjohooo Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Jeg vet at hun har vært mye utro, de har jo hatt mange brudd pga det. Nå er det vel strengt tatt du som viser mangel på vett da siden du tror du vet mer om mitt liv og mine enn meg? Vet bare hvor ofte nye kjærester blir lurt. Har blitt det selv, også. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/152049-hvor-lang-tid/page/2/#findComment-972613 Del på andre sider Flere delingsvalg…
red Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Ok, teskje modus: "Vi hadde sex ca et år før vi ble sammen. Pga at vi begge hadde andre partnere så tok det ca et år før vi ble ordentlig sammen." Vi traff hverandre, hadde sex en gang. Traff hverandre ikke igjen før ETTER at forholdene våre var slutte. Det tok ca 1,5 mnd etter vi hadde sex første gangen. Så brukte vi lang tid på å bli et skikkelig par, bare data og tok det med ro siden vi ikke var helt ferdige med oppgjørene med exene våre. Lite pose og sekk der synes jeg da.. Tro meg han var på god vei, men det er en helt annen historie og lite relevant. Du om det om du mener jeg ror. Vi er ikke de første som har vært utro en enkelt gang i livet vårt, men vi hadde da hvertfall vett på å gjøre det slutt etter det, og ikke bare fortsette å late som ingenting. Mange nok som gjør det også. Bare sitt der på din høye hest du, og tror du er verdensmester.. Slik er det av og til. Døde forhold trenger av og til et lite puff for å komme ut av, da gjerne med en ny foreskelse. Moral,etikk egen feighet blahblablah, såret partner. Stuff it. Slikt skjer. Håper du koser deg med ny kjæreste 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/152049-hvor-lang-tid/page/2/#findComment-972702 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.