lovl Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Hei jeg er en jente på 26 år, jeg sluttet på p pillene ifjor sommer, har ikke hatt regelmessig mens siden da. Det har gått ca 55 dager mellom hver mens. Jeg har vært til lege/gynekolog, han sa at jeg måtte ta tiden til hjelp og ga meg noen tabletter som kan få systemet igang.... tror de heter perlutex... Jeg fikk en overraskelse her forleden, det kom en liten blødning etter 39 dager... jeg trodde da at dette var mens og at det var begynt og komme nesten iorden.... men nok en gang skuffet... har nå hatt små blødninger i 6 dager,blør litt ekstra etter samleie.... Jeg begynner og bli bekymret for hva dette kan være.... er det noen som kan hjelpe ?? Gynekologen sa oxo at jeg ikke hadde eggløsning, og at den ene eggstokken er større enn den andre.... Ble faktisk veldig mye mer usikker når jeg gikk derfra.... fikk aldri helt svar på hva som egentlig feiler meg... Hilsen bekymret 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/152051-blod-i-utflod-eller-hva-kan-det-v%C3%A6re/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.