Gå til innhold

Var dette en spontanabort??

Anbefalte innlegg

Gjest Bekymret kjæreste som lurer

Jeg skriver dette innlegge for min kjære (er jeg som er gutten ja)

Hun har slutta med P-pille for ca. 3 uker siden. De første drøye 2 ukene brukte vi bare såkalt "hoppe av i svingen").

Grunnen til at jeg skriver på forumet i dag er følgende. Igår skulle vi ha sex for første gang på 1 uke. Like før vi la oss i sengen skulle hun først en tur på do og tisse. hun kom helt sjokkert ut igjen og fortalte at det var kommet en stor klump ut av vaginaen hennes. Fortalte videre at hun hadde hatt svake blødninger de siste to dagene. Klumpen som kom ut beskrev hun som på størrelse med en stor klinkekule, ikke blodig og mykt som gele.

Hva kan dette ha vært? Finner det svært usannsynlig at dette kan være et foster/embryo da den var såpass stor og hun har gått på p-pillen i 2 år frem til hun sluttet for 3 uker siden.

Noen som aner hva dette kan ha vært?

Kan det være at kroppen renser seg for slim e.l. etter at hun sluttet på pillen??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/152059-var-dette-en-spontanabort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter som at hun hadde bare små blødninger først,så vil jeg tro at dette var blod som hadde ligget en stund og levret seg.Menstruasjonen er litt ustadig etter at man har sluttet med p-piller.

Om hun hadde abortert så hadde hun nok kommet til å blø ganske mye etterpå også.

Etter som at hun hadde bare små blødninger først,så vil jeg tro at dette var blod som hadde ligget en stund og levret seg.Menstruasjonen er litt ustadig etter at man har sluttet med p-piller.

Om hun hadde abortert så hadde hun nok kommet til å blø ganske mye etterpå også.

Takk for svar, men jeg tviler på at det er levret blod. Klumpen var lys, nesten hvit som gelatin med en slags hinne på.

Hun hadde sammen med de blødningene dagene før også ganske mye vondt i magen...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...