Gå til innhold

Til menn!

Anbefalte innlegg

Gjest Svært usikker

Vet ikke helt hvordan jeg skal formulere meg her, men jeg prøver. Etter 10 år i et forhold med et barn på 5 1/2 har jeg blitt single, og har vært det i litt over et halvt år. Jeg har ikke begynt å se på andre menn igjen for jeg føler meg ikke komfortabel med kroppen min. Er ikke tykk, men føler meg litt slapp i fasongen, har fått noen cellulitter og strekkmerker etter svangerskap. Jeg ville kvie meg så for å vise meg for en annnen mann at det sikkert ville vært helt Turn-off for han.

Man ser sikkert annerledes på saken med den man er glad i osv. men for en ONS for eksempel. Jeg ser helt fin ut med klær, men jeg vil aldri tørre vise meg for en mann naken. Har barn så jeg syntes dette er vanskelig. Hva syntes dere menn?

Om jeg er på byen virker jeg selvsikker og får mye oppmerksomhet, men jeg tør ikke våge meg pån noe mer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/152066-til-menn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

For det første virker det som om mange av dere kvinner tror at vi menn ikke aner hva som er under. Selv om klærne kan skjule noe, skjuler de ikke alt og vi har sett nakne jenter før og vet stort sett hvordan dere ser ut i forskjellige aldre.

For det andre vet jeg at kvinner som har født barn kan ha noen celluitter, har noen strekkmerker og kan være litt dvask. Derfor hadde jeg ikke lagt noen større vekt på det.

For det tredje vet jeg også at kvinner (og menn selsvagt) som har noen år på baken ikke har en kropp som en 20 åring lenger. Derfor vet jeg stort sett hva jeg går til, selv om kvinnen skulle se bra ut med klær.

For det fjerde skal det mye til for at dere knuller med flomlyset på, med andre ord vil det være rimelig mørkt og som kjent er alle "katter grå". Hva vil han da se av strekkmerker og celluitter? En mann som ikke er fjortiss og som kjenner, og har sett, en kvinnekropp før bør ikke bli overrasket om han ser noe sånt. Reagerer han negativt er han lite å samle på.

Hva er du redd for? Hvem er perfekte?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/152066-til-menn/#findComment-971189
Del på andre sider

Gjest dslgm

For det første virker det som om mange av dere kvinner tror at vi menn ikke aner hva som er under. Selv om klærne kan skjule noe, skjuler de ikke alt og vi har sett nakne jenter før og vet stort sett hvordan dere ser ut i forskjellige aldre.

For det andre vet jeg at kvinner som har født barn kan ha noen celluitter, har noen strekkmerker og kan være litt dvask. Derfor hadde jeg ikke lagt noen større vekt på det.

For det tredje vet jeg også at kvinner (og menn selsvagt) som har noen år på baken ikke har en kropp som en 20 åring lenger. Derfor vet jeg stort sett hva jeg går til, selv om kvinnen skulle se bra ut med klær.

For det fjerde skal det mye til for at dere knuller med flomlyset på, med andre ord vil det være rimelig mørkt og som kjent er alle "katter grå". Hva vil han da se av strekkmerker og celluitter? En mann som ikke er fjortiss og som kjenner, og har sett, en kvinnekropp før bør ikke bli overrasket om han ser noe sånt. Reagerer han negativt er han lite å samle på.

Mener du at det er bare kvinner som har født dom "har lov" til å ha cellullitter og er dvaske?

Vi er nok det alle.. Og sex med lyset på vil vi ha likevel.. selv om du hentydet at det ikke var noe pent syn med dvaske damer..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/152066-til-menn/#findComment-971192
Del på andre sider

Gjest Svært usikker

Jeg føler at kroppen min ikke ser bra nok ut. Og at jeg derfor ikke tør å være intim med en mann før jeg kjenner han svært godt. For to uker siden fikk jeg veldig mye oppmerksomhet fra en veldig attraktiv mann/gutt på en fest. Men jeg jeg turde ikke å la han nærme seg meg fordi han var for kjekk for meg på en måte. Jeg ser nok bra ut med klær på, men ikke uten.

De fleste menn er ikke ute etter en fin kropp bare. Men jeg føler det nesten sånn at jeg må finne en som er mindre attraktiv enn meg så han ikke føler at jeg er "ekkel". Det er barnslig oppføresel av meg, men er så redd for å bli "latterliggjort".

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/152066-til-menn/#findComment-971203
Del på andre sider

Mener du at det er bare kvinner som har født dom "har lov" til å ha cellullitter og er dvaske?

Vi er nok det alle.. Og sex med lyset på vil vi ha likevel.. selv om du hentydet at det ikke var noe pent syn med dvaske damer..

Jeg tror ikke det var helt det han mente.

",........................."

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/152066-til-menn/#findComment-971369
Del på andre sider

Ble usikker på om jeg i det hele tatt burde svare på dette innlegget.

Jenter er kjent for å tolke ting i hjel, du må være et typisk eksempel på det.

Lær deg å les hva jeg skriver og les det i lyset av at jeg svarer på et konkret innlegg. Kanskje du da forstår det jeg skrev?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/152066-til-menn/#findComment-971492
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler at kroppen min ikke ser bra nok ut. Og at jeg derfor ikke tør å være intim med en mann før jeg kjenner han svært godt. For to uker siden fikk jeg veldig mye oppmerksomhet fra en veldig attraktiv mann/gutt på en fest. Men jeg jeg turde ikke å la han nærme seg meg fordi han var for kjekk for meg på en måte. Jeg ser nok bra ut med klær på, men ikke uten.

De fleste menn er ikke ute etter en fin kropp bare. Men jeg føler det nesten sånn at jeg må finne en som er mindre attraktiv enn meg så han ikke føler at jeg er "ekkel". Det er barnslig oppføresel av meg, men er så redd for å bli "latterliggjort".

Jeg forstår veldig godt det du skriver og hva du føler. Dessverre er det slik at det er det man føler som styrer livet, ikke hva som stort sett er fakta.

Voksne fornuftige menn som har levd en stund,som vet hvordan kroppen forfaller i forhold til en kropp som er f.eks. 20, vil ikke legge alt for mye i dette.

Du må ikke glemme at en moden kropp også er flott, enda finere blir den hvis du bærer den med stolthet.

Jeg tviler sterkt på at du vil få noen problemer med menn i denne sammenhengen. Selvsagt vil det alltid være noen som reagerer, men de tror jeg styrer unna automatisk. Disse vil ikke gi deg noen oppmerksomhet heller. Med andre ord, de som liker deg med klærne på, vil nok gjøre det i naken tilstand også, fordi de stort sett hva de vil finne under klærne dine.

Det er ikke noe galt med kroppen din, men innstillingen din til den.

Du sier du har draget og at menn viser interesse, det betyr at de mer enn gjerne vil se deg naken og satt pris på det de ser:-))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/152066-til-menn/#findComment-971503
Del på andre sider

Jeg forstår veldig godt det du skriver og hva du føler. Dessverre er det slik at det er det man føler som styrer livet, ikke hva som stort sett er fakta.

Voksne fornuftige menn som har levd en stund,som vet hvordan kroppen forfaller i forhold til en kropp som er f.eks. 20, vil ikke legge alt for mye i dette.

Du må ikke glemme at en moden kropp også er flott, enda finere blir den hvis du bærer den med stolthet.

Jeg tviler sterkt på at du vil få noen problemer med menn i denne sammenhengen. Selvsagt vil det alltid være noen som reagerer, men de tror jeg styrer unna automatisk. Disse vil ikke gi deg noen oppmerksomhet heller. Med andre ord, de som liker deg med klærne på, vil nok gjøre det i naken tilstand også, fordi de stort sett hva de vil finne under klærne dine.

Du sier du har draget og at menn viser interesse, det betyr at de mer enn gjerne vil se deg naken og satt pris på det de ser:-))

Jeg syns det var et bra svar, mrxx.

Og jeg er kvinne, og tolker som regel i både øst og vest, men dette var da både seriøst og bra svart. :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/152066-til-menn/#findComment-971521
Del på andre sider

Gjest Svært usikker

Takker for gjennomtenkt og fine svar. Jeg er kun 29 år så jeg føler at jeg burde ha sett bedre ut. På en måte så gjør jeg det værre for meg selv. Ved å stelle meg og se flott ut før jeg skal på fest, og da føler jeg at fallhøyden blir ennå større når jeg tar av klærne og ikke er pyntet. Men jeg må jo ha på klær :)

Jeg nyter oppmerksomhet og liker å snakke med menn og flørte. Men jeg trekker meg når jeg føler at det er en mulighet for at vi kan få intim kontakt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/152066-til-menn/#findComment-971694
Del på andre sider

Gjest dslgm

Derfor vet jeg stort sett hva jeg går til, selv om kvinnen skulle se bra ut med klær.

Her sier du jo rett ut at riktignok vet du hva du går til selv om damen kan se bra ut med klær. Altså du vet at under ser hun mest sannysnlig ikke bra ut.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/152066-til-menn/#findComment-971768
Del på andre sider

Derfor vet jeg stort sett hva jeg går til, selv om kvinnen skulle se bra ut med klær.

Her sier du jo rett ut at riktignok vet du hva du går til selv om damen kan se bra ut med klær. Altså du vet at under ser hun mest sannysnlig ikke bra ut.

Du er ikke sann. Er det mulig å være så blåst??

Ser jeg en modell med klær, så vet jeg også hva jeg vil finne under klærne,....ikke sant?? Betyr det at jeg ikke liker modeller??

Har faktisk sagt i klare ordlag at det hun sliter med ikke er så mye å bry seg om fordi vi menn ikke henger oss opp i det. Hvor mye klarer må du ha det for å forstå hva jeg skriver? Alle, så langt, i tråden har forstått det, men ikke du.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/152066-til-menn/#findComment-971773
Del på andre sider

Annonse

Gjest dslgm

Du er ikke sann. Er det mulig å være så blåst??

Ser jeg en modell med klær, så vet jeg også hva jeg vil finne under klærne,....ikke sant?? Betyr det at jeg ikke liker modeller??

Har faktisk sagt i klare ordlag at det hun sliter med ikke er så mye å bry seg om fordi vi menn ikke henger oss opp i det. Hvor mye klarer må du ha det for å forstå hva jeg skriver? Alle, så langt, i tråden har forstått det, men ikke du.

når du skriver selv om kvinnen skulle se bra ut med klær må du jo mene at hun ikke ser bra ut under..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/152066-til-menn/#findComment-971775
Del på andre sider

Hvis du treffer en mann som er hyggelig og oppegående, og dere tenner på hverandre, vil han aldri i livet 'se' det du ser ved kroppen din. Han vil se en flott kvinne som han har lyst på.

Nå må kvinner slutte med denne vanvittige ned-psykingen av seg selv og utseendet. Hører du?

Jeg tipper du har et vakkert smil. Kom igjen, lev livet slik det skal leves - med varme og overskudd.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/152066-til-menn/#findComment-971781
Del på andre sider

Hehe, umulig å ta noe sånt alvorlig, men skjønner ikke hvorfor noen skal kverulere slik. Hva mener de at de oppnår da tro?...bortsett fra å dumme seg ut da.

Kanskje de er sulteforet på oppmerksomhet? Eller kanskje de liker å lure folk, for etterpå å gotte seg over de dumme som gikk fem på?

Uansett er det fare for at folk slutter å svare seriøst, når annethvert innlegg er tull og tøys.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/152066-til-menn/#findComment-971841
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...