Gå til innhold

Leger og nakne kropper

Anbefalte innlegg

Gjest lege-skrekken

Hvordan er det å være mannlig gynekolog eller vanlig lege og hele tiden se nakne damer?

Mange er unge og sexy, og da må det da rykke her og der når man skal undersøke bryster eller vagina?

Hvordan er det å komme hjem etter en lang dag og ha sett 10 vaginaer liksom, er det noe spennende å se på kona da? Og hva synes lege-koner om dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/152077-leger-og-nakne-kropper/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge legen får det han skal på hjemmebane, bryr han seg sjelden.

Men en typisk nyutdannet vil nok ha problemer med junior.

Samme for en eldre lege. Han vil nok interessere seg når sex'en med kona strekker seg til to ganger i året.

Hallo?? Snakk om å skjære alle gamle/unge over en kam!

Jeg vil tro at gynekologer er mennesker de og. Noen ganger kan det komme en reaksjon hos lille-mann, men for det meste er det jobben med å finne ut om noe er galt, og gjøre de riktige undersøkelsene, legen er opptatt av.

Så jeg tipper lille-mann fort roer seg ned...Uansett så oppfører gynekologen seg anstendig -det er jo tross alt ikke sånn at menn nødvendigvis blir kåte og vil ha sex, hvis lille-mann rører på seg.

Hallo?? Snakk om å skjære alle gamle/unge over en kam!

Jeg vil tro at gynekologer er mennesker de og. Noen ganger kan det komme en reaksjon hos lille-mann, men for det meste er det jobben med å finne ut om noe er galt, og gjøre de riktige undersøkelsene, legen er opptatt av.

Så jeg tipper lille-mann fort roer seg ned...Uansett så oppfører gynekologen seg anstendig -det er jo tross alt ikke sånn at menn nødvendigvis blir kåte og vil ha sex, hvis lille-mann rører på seg.

Og så får de vel sett såpass mye nasty greier i løpet av karrieren at det dreper en hver trang til å forbinde jobb med sin egen sexualitet vil jeg tro...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...