Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest lollipopp

Hm, du minnet meg om ei jente jeg vet av :D

Du som tydeligvis er så smart og gjennomskuer alle, hvordan vet du at du gjør det, og at du ikke bare blir tvinnet rundt lillefingeren?

Hvis du er hunkjønn, har du sikkert møtt et par såååå snille fyrer som er blitt kalt drittsekk av eksen "fordi han dumpet henne" eller "fordi hun var provoserende og fikk frem det verste i han", etc. ?

Typisk drittsekker er jo å lure alle andre.

Hvis kriteriet for å bli kalt drittsekk er at han har dumpet none, er jo de aller fleste mannfolk det da, og damer også...

Fortsetter under...

• Svar 107
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mil1365380270

3

• tjohei

1

• petter smart

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest polare

Er nok millioner av godt voksne kvinner som vil bli rimelig provosert av den uttalelsen din.

Nei, gutter som ikke vil ha meg eller ombestemmer seg er ikke dermed drittsekker. Gutter som derimot ombestemmer seg hver gang de ikke får 150% oppmerksomhet eller som de vil, og er manipulerende, voldelige, iskalde, hevnlystne for småting, truende and so on, skylder på jenta for det og alltid finner en "grunn", kan være drittsekker. Voksne kvinner dumper borti slike også.

Det du beskriver er vel typisk kvinne oppførsel, ikke manne oppførsel. Da vil det si det finnes mange flere kvinnelige drittsekker enn menn, og ja jeg er jente.

Gjest lollipopp

Høres ut som det er du som er drittsekken i deres forhold.

Ofte er det slik. Slike kvinner finner seg gjerne snille menn de kan hærsje med.

Har sett noen eksempler på det desverre.

Tipper mannen din ikke får lov til å ha et eget liv.

Men det er nok du som sliter mest med psyken.

Vi har et fint forhold, og ingen problemer. Ingen av oss prøver å styre den andre, hvorfor skulle vi det?

Fatter ikke hvorfor dere galer om alle problemer, at menn er drittsekker osv, også er det egentlig dere som har problemer, dvs med psyken, usikkerhet, lav selvfølelse osv.

Gjest Tror jeg...

Vi har et fint forhold, og ingen problemer. Ingen av oss prøver å styre den andre, hvorfor skulle vi det?

Fatter ikke hvorfor dere galer om alle problemer, at menn er drittsekker osv, også er det egentlig dere som har problemer, dvs med psyken, usikkerhet, lav selvfølelse osv.

Du har ihvertfall et dårlig syn på dine medsøstre. Det er ingen god egenskap.

Nå er vel ikke alle vi som har slengt oss med i debatten,sammen med en dritt sekk heller.

Men å vise empati for andre,behøver ikke bety at vi sliter med psyken,er usikker og lav selvfølelse. Tvert i mot.

Gjest polare

Du har ihvertfall et dårlig syn på dine medsøstre. Det er ingen god egenskap.

Nå er vel ikke alle vi som har slengt oss med i debatten,sammen med en dritt sekk heller.

Men å vise empati for andre,behøver ikke bety at vi sliter med psyken,er usikker og lav selvfølelse. Tvert i mot.

nei men når man oppdager man er med en drittsekk så går manvel unna?

Og jeg tror mange betegner enhver mann som dumper dem for drittsekker.

Tror jenter er mye mer bitchy og ekle enn mannfolk er drittsekker!!

Annonse

Gjest tjohooo

Det du beskriver er vel typisk kvinne oppførsel, ikke manne oppførsel. Da vil det si det finnes mange flere kvinnelige drittsekker enn menn, og ja jeg er jente.

En mild grad av det første jeg skrev kan nok være typisk "kvinneoppførsel" ja, men jeg ville ikke nevnt det hvis det var i mild grad jeg mente det.

Jeg kjenner mange unge jenter som ikke føler de for nok oppmerksomhet, men de ferreste av dem er 30 kg (muskelmasse) tyngre enn partneren og begynner å gå løs på han når de ikke får det som de vil, eller truer med å "ødelegge" for han.

Gjest tjohooo

Hvis kriteriet for å bli kalt drittsekk er at han har dumpet none, er jo de aller fleste mannfolk det da, og damer også...

"FORDI HAN DUMPET HENNE" i anførselstegn.

Noen ny-kjærester er så naive at de virkelig tror han når han sier det er grunnen.

Grunnen kan ofte være en helt annen.

Gid flere jenter hadde vett til å svelge stoltheten og tracke opp eksdama hans og høre hennes versjon, så kan mange spare seg for mye helvete.

Gjest polare

En mild grad av det første jeg skrev kan nok være typisk "kvinneoppførsel" ja, men jeg ville ikke nevnt det hvis det var i mild grad jeg mente det.

Jeg kjenner mange unge jenter som ikke føler de for nok oppmerksomhet, men de ferreste av dem er 30 kg (muskelmasse) tyngre enn partneren og begynner å gå løs på han når de ikke får det som de vil, eller truer med å "ødelegge" for han.

Og det gjør menn mener du? Hva slags omgangskrets har du egentlig?

Gjest polare

"FORDI HAN DUMPET HENNE" i anførselstegn.

Noen ny-kjærester er så naive at de virkelig tror han når han sier det er grunnen.

Grunnen kan ofte være en helt annen.

Gid flere jenter hadde vett til å svelge stoltheten og tracke opp eksdama hans og høre hennes versjon, så kan mange spare seg for mye helvete.

Hva i all verden mener du?

Har man ikke lov til å dumpe noen man ikke vil være sammen med lenger? Og skal man virkelig bli psykotisk at man oppsøker ekser for å sjekke ut personen? Litt menneske kjenner greier vel folk å være selv?

Dessuten vil jeg neppe tor denne eksen som kanskje ble dumpa sier masse pent om sexen...

Annonse

Gjest tjohooo

Hva i all verden mener du?

Har man ikke lov til å dumpe noen man ikke vil være sammen med lenger? Og skal man virkelig bli psykotisk at man oppsøker ekser for å sjekke ut personen? Litt menneske kjenner greier vel folk å være selv?

Dessuten vil jeg neppe tor denne eksen som kanskje ble dumpa sier masse pent om sexen...

....jeg er målløs.... merkelig hva noen greier å tolke ut av det.

Har du enda ikke fatta at det trenger ikke være sånn at dama har blitt dumpa, det kan være bare noe han sier for å lure den nye?

Hvor naiv er du egentlig?

Det finnes vanvittig mange grepa damer som har vært sammen med drittsekker. I følge deg er de da enten sure fordi de har blitt dumpa, eller ikke smarte eller menneskekjennere nok. Passe arrogant du?

Gjest fredriksens

De fleste drittsekker begynner jo veldig bra.

Når man møter en ekte drittsekk, er det jo ofte som om alt faller på plass og man føler ikke lenger uvisshet angående fremtiden. Han sier alt det rette, og alt er trygt, forutsigbart, deilig - og man blir gjerne behandlet som en prinsesse i tillegg (ikke at det er et mål, men har man ikke opplevd det før kan det jo gjerne sette litt farge på en grå hverdag) - man får en skikkelig egoboost. Han er så fryktelig involvert i livet ditt, og du er overbevist om at du har møtt mannen i ditt liv, ikke minst fordi HAN er så sikker. HAN vil forplikte seg. Og det er nytt for mange jenter.

Når det etter hvert går som det må gå, er det en rekke kompliserte faktorer som spiller inn for hvorfor man blir værende.

Kanskje er det sånn at drittsekker velger ut jenter de merker det er "noe" med - noe jenta kanskje ikke merker selv, eller de kan få selv den mest kjernesunne jente til å gå av hengslene. Ikke godt å vite.

Freudinspirerte lettvinte "dårlig forhold til far" tror jeg er overforenklet og ofte feilaktig. Det kan like gjerne være dårlig forhold til mor. Eller ensomhet generelt, søken etter noe "mer".

"Når det etter hvert går som det må gå, er det en rekke kompliserte faktorer som spiller inn for hvorfor man blir værende. "

Hva er det du mener med det her? Høres ut som du lider av et generelt mannehat og er bitter på menn generelt.

Hva er det drittsekker gjør mot deg da mener du? Og mener du at mange menn er det?

Gjest polare

....jeg er målløs.... merkelig hva noen greier å tolke ut av det.

Har du enda ikke fatta at det trenger ikke være sånn at dama har blitt dumpa, det kan være bare noe han sier for å lure den nye?

Hvor naiv er du egentlig?

Det finnes vanvittig mange grepa damer som har vært sammen med drittsekker. I følge deg er de da enten sure fordi de har blitt dumpa, eller ikke smarte eller menneskekjennere nok. Passe arrogant du?

"Har du enda ikke fatta at det trenger ikke være sånn at dama har blitt dumpa, det kan være bare noe han sier for å lure den nye?"

Noe han sier? Hjelp, blir litt redd jeg egentlig, du virker som du ikke er helt med?

"Det finnes vanvittig mange grepa damer som har vært sammen med drittsekker. I følge deg er de da enten sure fordi de har blitt dumpa, eller ikke smarte eller menneskekjennere nok. Passe arrogant du? "

Hva er det som gjør en mann til drittsekk da, er jo det jeg vil du skal si? Virker nesten som grunnen til at damer kaller menn det er fordi de er blitt dumpa av ham. Så vennligst forklar hva som gjør de til drittsekker da?

Gjest tjohooo

Det jeg mener er at hvem er det som definere hvem som er drittsekker?

Jo, nettopp de bitre dumpede damene...

Sier du det?

Det var JEG som "dumpa" eksen. Det var den forrige eksen hans som også dumpa han. Når jeg møtte han var jeg mye bedre enn eksen, hun var forferdelig, og han forgudet meg. Nå gjør han det samme med den nye kjæresten sin. Alle som har sett hvordan han har holdt på mot oss, kaller han drittsekk. Det var ikke jeg som først tok ordet i min munn.

Både jeg og hun før meg er normale, oppegående damer.

Men dette må vel være unntaket det da, eller? For alle gutter er jo så snille, mens alle jenter er bitre, og du er så mye bedre enn dem alle, fordi du er så smart?

Åh du, nå kommer jeg på et par jenter til. De kaller han også drittsekk. Det må være fordi de var forelska og han ikke ville ha dem, det da? Det kan vel ikke ha noe med å gjøre at han utnyttet dem og behandlet dem som dritt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...