Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest polare

Rodde gjorde jeg nok ikke.

Det er ikke godt å si om drittsekker kan få til vrak av selv kjernesunne damer, eller om de bare plukker ut damer med "sår på sjela" (kanskje ikke engang bevisst hos dama).

Det skal vel mer til for å få vrak ut av kjernesunne damer.

Fortsetter under...

• Svar 107
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mil1365380270

3

• tjohei

1

• petter smart

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest tjohooo

Altså, jeg har ikke akkurat diskutert ekser med nye partnere, hverken hans eller mine. Og vi har uansett ikke kritisert dem. Jeg synes uansett at å sammenlikne ekser med ny partner ikke hører noe sted hjemme, samme om det er til den nyes fordel eller ikke.

Ekser er fortid.

Det samme sier da ofte også drittsekkene til å begynne med. De er ikke dumme.

De føler seg frem.

Gjest tjohooo

Hallo til deg også.. les alt du har skrevet og prøv å fortsette å forsvare det at noen velger å bli hos noen som misbruker dem.

Forsvare? Forklare.

Du må være alle drittsekkers drømmedame, når du kan legge det over på eksen deres at hun ble hos dem.

Gjest Tror jeg.

nei men når man oppdager man er med en drittsekk så går manvel unna?

Og jeg tror mange betegner enhver mann som dumper dem for drittsekker.

Tror jenter er mye mer bitchy og ekle enn mannfolk er drittsekker!!

Du skriver: Tror jenter er mye mer bitchy og ekle,enn gutter er drittsekker.

Noen jenter er drittsekker og noen gutter er drittsekker.

Nå handlet dette om å falle for en drittsekk,og det kan naturligvis gå begge veier.

Nå mener du tydeligvis at alle som har vært så uheldig å falle for feil type,for så å oppdage det etterhvert (ikke med en gang) er lite inteligente.

Det sier jo litt om hvor lite reflektert du er.

Og så sier du at alle jenter som blir dumpet vil betegne fyren som en drittsekk.

Ja,det sier jo bare enda mer om hvor lite smart du er.

Det er veldig enten eller med deg. Enten er det slik eller så er det slik punktum.

Du greier ikke å se at livet er litt mer nyansert enn som så.

Og inteligens kan være så mangt skjønner du.

Noen kan være smarte på et område,og andre på noe annet.

Kanskje føler du at du har vært smart og funnet riktig type,men det spørs hva typen din vil føle etterhvert,når du år, etter år, etter år, skal sitte å dømme dine medmennesker som lavpanna. Og deg selv som inteligent?

Det kan jo være at han kommer til å bli mektig lei av dette etterhvert,og til og med dømme deg som en drittsekk. Hvem vet. skal ikke se bort fra det.

Gjest Tror jeg...

"Har du enda ikke fatta at det trenger ikke være sånn at dama har blitt dumpa, det kan være bare noe han sier for å lure den nye?"

Noe han sier? Hjelp, blir litt redd jeg egentlig, du virker som du ikke er helt med?

"Det finnes vanvittig mange grepa damer som har vært sammen med drittsekker. I følge deg er de da enten sure fordi de har blitt dumpa, eller ikke smarte eller menneskekjennere nok. Passe arrogant du? "

Hva er det som gjør en mann til drittsekk da, er jo det jeg vil du skal si? Virker nesten som grunnen til at damer kaller menn det er fordi de er blitt dumpa av ham. Så vennligst forklar hva som gjør de til drittsekker da?

I ditt lille hode finnes det ikke drittsekker.

Bare hvis det er damene som har gjort dem til drittsekker.

Det er altså damenes skyld.

Har du et problematisk forhold til venninnene dine eller til damer generelt?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...