Gå til innhold

hva ER det med mannen min?

Anbefalte innlegg

mil1365380270

Hvorfor det? Mener du under akten?

He-he! Nei, vi har da heldigvis litt variasjon over hele linja ;-)

Tror jeg hadde blitt skeptisk, med en som automatisk ble aggressiv av å ha sex ;-)

Kjæresten er en diger, søt jævel, og vi bytter på å hate og elske hverandre. Tror heller det begynner å bli farlig når den ene plutselig synes absolutt alt er greit hele tiden...

Fortsetter under...

Gjest jarle23

Det er tydeligvis mye bitterhet på denne tråden!

Jeg tror ikke han er utro, jeg tror ikke han egentlig er kåt på noen andre.

Forklaringen er såre enkel.

For ikke lenge siden ble det fastslått i VG at eldre norske menn har store problemer med å få den opp. Dette har han lest og fått panikk, han vil selvfølgelig ha mest mulig før det er for sent, eventuelt tror han at han kan berge seg med å følge et knallhardt (hehe knallhardt) treningsprogram.

så det så

Annonse

Icora Panter

han har nok tenkt litt på hvor fin og sexy du egentlig er. Og vil vise deg at han har lyst på deg og kan :)

Nyt det så lenge det varer.

Og hør ikke på andre når de sier det er pga en elskerinne!

Da hadde han nok ikke hatt seg med deg to ganger om dagen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...