serendipity Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Du skriver ikke hvor mye. Jeg antar at du merner mye er fra ca. 15 kg og oppover. Og jeg ville helt klart ha sagt fra. Sa ifra til min mann som tok det delvis innover seg , og gikk ned noen kilo. Heldigvis er ingen av oss så fintfølende og med så drlig selvbilde at vi ikke tåler å høre sånt fra andre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/152345-overvekt/page/2/#findComment-974816 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyr 81 Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 Ut i fra det "dumme" spørsmålet angående om du skal elske ham som han er, skjønner jeg at du er født i 81... Siden du er såpass ung, og virker ganske ufornuftig i tankegangen din og du tenker antageligvis bare på hvordan din partner ser ut av utseendet, synes jeg dessverre ikke at du er noe å samle på i hans øyne... Siden du selv anser det som et såpass stort problem for deg, får du da heller si det direkte til ham og ta sjangsen på å såre ham ved å si at du ikke er særlig begeistret for ham fordi han har lagt på seg en del. Eller så får du slå opp, så slipper dette såkalte problemet "plage" deg..Så får du heller finne deg en "slank mann" til en kjæreste i stedet for som tilfredstiller dine krav og som ikke du trenger å gå å irritere deg over.... Selv så er jeg bare et år eldre enn deg og har selv en partner som har lagt på seg mye (fra 90kg til 113kg)fra da jeg traff ham til nå,men likevel er jeg glad i ham for den han er og ikke for utseendet (er ikke den typen som setter utseendet foran alt) (Sorry, et kvasst svar! Men jeg blir bare så irritert) Hei igjen! Skjønner at jeg har uttrykt meg litt galt. Selvfølgelig elsker jeg han, samme hva som skjer (ellers ville jeg vel gått fra han for lenge siden). Det er ikke det at utseende betyr alt. Men det betyr tross alt noe. Jeg elsker han ikke mer om han blir slankere. Men jeg tenner kanskje mer på han, blir mer stolt av at han er min Nei, nå tror jeg bare at jeg gjorde vondt verre, best å holde kjeft her JEG synes at 25-30 kilo er mye. Men jeg synes det er hans business hva han synes og vil gjøre med det. Ville bare ha noen meninger om det. End of story 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/152345-overvekt/page/2/#findComment-974892 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.