Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest afraid now

Jeg var hos legen og fikk konstatert kondylomer. Fikk et middel jeg skal pensle på (condy ett eller annet). Siden jeg er fryktelig glad i penisen min, gjorde jeg som legen sier, og smører vortene med dette middelet.

Er det noen som har erfaringer med dette middelet? Det svir som bare pokker når det smøres på, og vortene har etter to dager blitt helt hvite. Så er spørsmålet mitt: Virker dette? Skal det være sånn?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/152419-skal-de-v%C3%A6re-s%C3%A5nn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

petter smart

Har ikke prøvd det selv (heldigvis), men de som har det sier at det svir noe jævlig. Det tar gjerne noen dager før de forsvinner. Men det er ikke alle du klarer å ta med det middelet, da må de enten fryses/brennes eller skjæres bort. Så kryss fingrene og smør på i noen dager til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...