Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vil så gjerne bli mamma

Takk for at du stakk innom innlegget mitt. Kalte du meg en Idiot? Det var slik jeg oppfattet det.

Å ta medisinene er veldig lett. Det stikket av sprøyten kjenner du ikke. Nå vet jeg ikke hvilket sykehus du skal på, men der jeg går er de meget hyggelige.

Lykke til allefall!

Takk for at du stakk innom innlegget mitt. Kalte du meg en Idiot? Det var slik jeg oppfattet det.

Å ta medisinene er veldig lett. Det stikket av sprøyten kjenner du ikke. Nå vet jeg ikke hvilket sykehus du skal på, men der jeg går er de meget hyggelige.

Lykke til allefall!

Hei!

Jeg lurte også på den idiot-komentaren, men jeg regner med at det er et "idiotisk sykehus" eller noe som ikke har plass. Ellers virker det temmelig grunnløst!

Lykke til!

Vil så gjerne bli mamma

Hei!

Jeg lurte også på den idiot-komentaren, men jeg regner med at det er et "idiotisk sykehus" eller noe som ikke har plass. Ellers virker det temmelig grunnløst!

Lykke til!

Jeg spurte henne om hun kalte meg idiot. Så lenge hun skrev det i slutten av innlegget.

Selvfølgelig kan det være sykehuset hun mener, men det var ikke slik det så ut.

Gå inn på Ei uke igjen, Kanskje du forstår det bedre en meg.

Hun burde da ha skrevet idiotisk sykehus og ikke Idiot!

Jeg spurte henne om hun kalte meg idiot. Så lenge hun skrev det i slutten av innlegget.

Selvfølgelig kan det være sykehuset hun mener, men det var ikke slik det så ut.

Gå inn på Ei uke igjen, Kanskje du forstår det bedre en meg.

Hun burde da ha skrevet idiotisk sykehus og ikke Idiot!

Jeg er enig med deg, men mange er litt klønete i uttalelsene sine, og i vår situasjon er det lett å tolke alt i verste mening.

Og trenger du flere hyggelige jenter og skrive med, så kom hit: www.fub.no og meld deg inn i august eller septemberklubben på Forum. Det er beregnet uttak som avgjør hvilken klubb du er med i.

Lykke til allefall!

eg ha ikkje sagt at du var idiot.. eg sa bare at eg hadde lyst å starte i august men kunne ikkje.. så synes eg d var idiot at eg måtte vente te september.. DU MÅ LESE HVA EG SKRIVE OG IKKJE TRO EG SA AT DU DU DU DU VAR IDIOT!!

Annonse

Gjest Jaså du

eg ha ikkje sagt at du var idiot.. eg sa bare at eg hadde lyst å starte i august men kunne ikkje.. så synes eg d var idiot at eg måtte vente te september.. DU MÅ LESE HVA EG SKRIVE OG IKKJE TRO EG SA AT DU DU DU DU VAR IDIOT!!

Det hadde hjulpet hvis du kunne skrevet hele ord i hele setninger. Dette er ikke SMS!

Gjest Bare-meg-vel!

Jeg er enig med deg, men mange er litt klønete i uttalelsene sine, og i vår situasjon er det lett å tolke alt i verste mening.

Og trenger du flere hyggelige jenter og skrive med, så kom hit: www.fub.no og meld deg inn i august eller septemberklubben på Forum. Det er beregnet uttak som avgjør hvilken klubb du er med i.

Har lest innlegget til j-vesla og svarene. *ler*. For meg virker det som om hun er utenlandsk og ikke har lært å skrive norsk skikkelig. Dere får bære over med henne. Tror ikke hun mener noe dumt, og kanskje hun har reagert på hormonene? *smiler*. Ikke alle som kan uttrykke seg skikkelig. Bare en tanke. Lykke til alle sammen :-))

• 1 måned senere...

Har lest innlegget til j-vesla og svarene. *ler*. For meg virker det som om hun er utenlandsk og ikke har lært å skrive norsk skikkelig. Dere får bære over med henne. Tror ikke hun mener noe dumt, og kanskje hun har reagert på hormonene? *smiler*. Ikke alle som kan uttrykke seg skikkelig. Bare en tanke. Lykke til alle sammen :-))

nu ble eg forferdelig SÅRET... du må skjønner at noe ha kansjke lese og skrive vanske eller så er man døv ellerr noe ha problemer.. så eg er faktisk EKTE NORSK... eg vil aldri kommer her på møte plassen mer etter det du ha sagt voldsomt sårt om meg og negativt om meg.... eg fekk liksom spark i fjeset at eg var utlandsk eller noe som er dommer som ikkje kan skrive?? dere ha ikkje rett te å kritikk folk på måten man skrive på... husk at alle folk er ikkje LIKE... men dere burder tenkt litt om før dere sei slikt te personer...

eg KOMMER ALDRIIIIIII tilbake!!!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...