Ihne Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Jeg er nervøs. Jeg fikk kontakt med en mann, og i morgen kommer han på besøk. Jeg er ute etter en elsker. Hvordan skal jeg forberede meg? 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Ta deg en dusj ihvertfall;-/ 0 Siter
tigertrollet Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Ta et par glass vin før han kommer og gled deg til forhåpentiligvis god sex:-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 Hvor fikk du kontakt med han? Håper ikke du er dum nok til å bli kjent med en skapning på internet for så å be han hjem "usett". Møt han på en kafè først. Der kan dere bli kjent, dytte i dere noen øl, og så ta ting derfra. Når det er sagt så er det ingen skam å være kåt, så lykke til! 0 Siter
Gjest kveldsro Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 Enig med svaret under her; møt ham på et offentlig sted først! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.