Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har tatt en graviditetstest som viste "svakt positiv". Etter at jeg i tillegg har hatt smerter nederst i høyresiden av magen, har det blitt tatt 2 blodprøver for å sjekke om hcg hormonet er stigende eller synkende. Disse har jeg nå tatt og resultatet er at det er synkende. Har fått beskjed om at det ikke vil bli noe svangerskap og at jeg vil få en blødning. Det har jeg nå fått,men det har bare kommet noen ganske få dråper brun veske i løpet av to dager i forbindelse med vannlating. Det er tidlig i graviditeten, bare en uke etter forventet menstruasjon. Er det normalt med så lite blødning? Har fått beskjed om at mine smerter i siden ikke kan ha noe med graviditet uten for livmoren å gjøre, da det er for tidlig å få symptoner på det allerede nå.Men er litt bekymret for at det kan være det likevel.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/152478-spontanabort-og-bl%C3%B8dning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Hvis smertene tiltar synes jeg du skal få en sjekk, for graviditet utenfor livmoren er en mulighet. Det kan gi tidlige symptomer. Hvis det har vært en helt tidlig graviditet blir det ikke nødvendigvis større blødning. Altså mitt råd er å se det an, men søke lege ved økende smerter.

Hvis du ønsker å prøve å bli gravid igjen, kan du forsøke etter neste vanlige menstruasjon som kommer etter 4-6 uker.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...