Lucretia Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Søndag kveld begynte jeg på nytt brett trinordiol. Tirsdag ved leggetid, da jeg skulle ta pillen, oppdaget jeg at jeg hadde glemt pillen på mandag.. Tenkte at det ikke var vits i å ta to på en gang, så jeg tok en, og byttet "søn - man - tirs.."-klisteret med "man - tirs - ons.." klister. Prevensjonsmessig har ikke dette noe å si da det er over to uker til jeg treffer kjæresten igjen.. Men lurer på hva som vil skje med mensen.. Jeg får jo dette alltid hver fjerde onsdag. Vil det nå bare bli utsatt en dag, eller har den glemte pillen forstyrret helt, sånn at mensen kan komme når som helst (sånn som skjedde da jeg sluttet på p-pillen for noen år siden) og jeg har mistet "kontrollen"? Liker godt å vite akkurat når mensen kommer... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/152485-hva-skjer-med-mensen-n%C3%A5-da/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.