Gå til innhold

Manglende mens men normale sykliske verdier??

Anbefalte innlegg

Jeg har vært hos legen og tatt blodprøver fordi jeg ikke får mensen etter å ha sluttet med p-piller. Blodprøvene viste at jeg har normale sykliske verdier, men jeg får likevel ikke mensen. Jeg er heller ikke gravid. Er det noen som har noen gode råd, og skjønner dette? Gynekologen sa alt virket greit med meg og at jeg sikkert ville få mensen snart, men den kommer ikke Kan jeg da heller ikke begynne med noen hormonkurer for å få eggløsning igjen fordi prøvene viser at alle stoffer er intakte. Jeg skjønner ikke dette...

Fortsetter under...

Gjest marthe02

Hei

Jeg opplever det samme. Nettopp sluttet på p-piller og min mens er også uteblitt. Er heller ikke gravid. Også usikker på hva dette kan komme av??

slik var det når jeg også sluttet på p-piller. jeg hadde bare mensen 3-4 ganger i året over to år. legen min sa det var helt normalt. kroppene reagerer ulikt på hormonene. Men du må huske på at du fortsatt kan bli gravid i denne perioden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...