Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest ung 26

jeg skrev for noen dager siden om epilepsi medisin og mannlig infertilitet som det har blitt forsket på for tiden.

Vi var til lege på fredag og han tok dette veldig seriøst og har sendt oss hevisning til sykehus for bedre utredning av min mann, og få en ny medisin som ikke påvirker sædkvalitet.

Det er såå rart ....for vi har hatt 3 prøverørs forsøk og ingen spurte noe i forhold til medisinen til min mann? I tilegg fant jeg ut at jeg hadde veldig lavt stoffskifte etter 3 forsøk.....dette ble heller ikke utredet på forhånd. Jeg er normal vektig spiser sundt men var alltid så trøtt.

jeg var bare 22 år da vi begynnte prøvingen .icsi.

håper at vi får det til snart og vi får en familie ....

lykkestøv til alle dere som prøver der ute og gratuler til alle dere som jeg leser har blitt gravide :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/152558-heisann-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil så gjerne bli mamma

Hei!

Så flott at dere endelig blir tatt seriøst.

Jeg lurte på en ting.Hva slags klinikk hører du til?

Vi er på forsøk nr 2 og da vi var til informasjonsmøte i vinter så spurte de om min samboer gikk på medisiner og hva slags slag han brukte. De spurte også om han var syk.

Vi hører til Haugesund.

Lykke til. Håper dere blir den familien dere ønsker dere en dag.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/152558-heisann-dere/#findComment-974922
Del på andre sider

Gjest ung 26

Hei!

Så flott at dere endelig blir tatt seriøst.

Jeg lurte på en ting.Hva slags klinikk hører du til?

Vi er på forsøk nr 2 og da vi var til informasjonsmøte i vinter så spurte de om min samboer gikk på medisiner og hva slags slag han brukte. De spurte også om han var syk.

Vi hører til Haugesund.

Lykke til. Håper dere blir den familien dere ønsker dere en dag.

vi hører til Regionsykehuset i trondheim.

hvis det må til med flere forsøk .....ønsker vi å reise til danmark der jeg vet at alle blir behandlet seriøst.

Da vi var ferdige med våre forsøk fikk vi et brev som sa at de ikke visste hvorfor det ikke klaffet for oss.

men selvfølgelig nå vet vi at lavt stoffskifte og nedsatt sædkvalitet som skyldes hans sterke medikamenter kan hatt årsaken til dette. håper virkelig at vi slipper flere forsøk, og at det kan skje naturlig for oss denne gangen.

klem

ung 26

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/152558-heisann-dere/#findComment-975006
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...