Gå til innhold

hva velger dere jenter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Clue1365380406

En som er for stor gjør vondt i mange stillinger, og han må passe seg for å ikke komme for langt inn. Jeg synes sexen blir mer begrenset hvis den er veldig stor, en må være mer forsiktig.

Tykkelsen har en del å si, en kommer fortere når en kjenner den godt/friksjonen er god.

Når det er sagt, så tilpasses skjeden tykkelsen på pikken etterhvert. Noen sier at den gjør det også i lengden, men det har jeg ikke opplevd. Jeg vet hva støtsmerter er, etter mange år med en mann med en STOR en!

Annonse

serendipity

Min erfaring, basert både på kvantitativ og kvalitativ forskning, viser at 16,67333 er det mest ideelle.

Jeg synes også det er utrolig viktig å få med alle desimaler når vi snakker om noe så viktig som jakten på den ultimate penisstørrelse.

*S* Hvor mange peniser representerer kvantiteten?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...