Gå til innhold

hva velger dere jenter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hva er problemet, har du ikke selvtillit?

det lille ubehaget med en som er litt for stor vil for meg være langt og foretrekke framfor frustrasjonen over en som er alt for liten.

Smaksak ev. vanesak.

men av to idioter ville jeg valgt den med med større.

Av en stygging med stor og velfungerende og en gresk gud med liten reke-, styggingen.

Men av idjoten med stor og den sympatiske med mindre ville jeg valgt den sympatiske.

Det ultimate altså en sympatisk fyr med et lite stykke over gjenneomsnittet som har lyst på meg og er interesert i å gjøre litt mer ut av akten enn å bare kjøre den kjapt ut og inn...

Er altså av de få kvinner her som føler at størelsen har ltt å si hm. kansje jeg er større en gjennomsnittet hvem vet lite måting av fitter ute å går.

Heldig for oss kansje....

Annonse

Gjest Kualalumpur

Min erfaring, basert både på kvantitativ og kvalitativ forskning, viser at 16,67333 er det mest ideelle.

Jeg synes også det er utrolig viktig å få med alle desimaler når vi snakker om noe så viktig som jakten på den ultimate penisstørrelse.

Når man først snakker om nøyaktighet i desimaler - noe jeg støtter viktigheten av 150% - så mener jeg å ha hørt tallet 16,6733300567111054...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...