Gå til innhold

kan jeg ta kontakt med en

Anbefalte innlegg

Gjest hvorfor ikke

det er så sprøtt,men snakket for et par dager siden med en bekjent som igjen kjenner til ei jente jeg var sammen med for ca 20 år siden...

Denne jenta hadde det ikke lett den tiden vi var sammen pga sin mor og stefar. Vi to hadde det imidlertidig fint sammen. Vi var unge den gangen 14 og 17 år gamle, og etter en lang stund så gjorde jeg det slutt.

Etter å ha snakket med denne felles bekjenten forrige dagen så har jeg tenkt veldig mye på

den jenta jeg var sammen med og på hvordan hun har det nå.

Og jeg spør; er det helt vilt av meg å sende henne en tekst melding eller ringe henne for å ta en prat etter så mange år?

Det var også sånn at denne jenta tok kontakt med meg etter 8, 9 år etter at det var slutt og lurte på om vi kunne møtes. Dette begynner også å bli mange år siden. Den gang så avslo jeg, men jeg tenker så mye på henne nå og ønsker ikke å bli sammen med henne igjen da jeg er gift og har det bra i mitt ekteskap.

Men det er rett og slett for å høre hvordan det "står til"

Jeg kjenner at jeg blir så nostalgisk da jeg tenker tilbake på forholdet vårt.

Jeg bare lurer på om det kan skade noe for å få denne "spenningen" ut av hodet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/152616-kan-jeg-ta-kontakt-med-en/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...