Gå til innhold

Hva er dette

Anbefalte innlegg

Gjest en forvirret

Jeg har vært i et fram og tilbake forhold siden i mars. Vi var borte fra hverandre i seks uker og traff hverandre igjen for to uker siden. Han har vært gift to ganger, og sier hele tiden at han ikke skal forelske seg igjen. Han fortalte meg at alle de ukene skrev han meldinger gang på gang og sendte bare en eller to. Han greide ikke mer til slutt og kom og ville gjøre det godt igjen. Jeg har vært klar på at jeg ønsker noe mer enn bare en sexualpartner, jeg mistenkte han for å ha sin ekskone boende hjemme en periode siden hun flyttet utenlands og han bor i felles hjem. Han var rasende på meg da, og det hadde en naturlig forklaring. Problemet er at de to siste ukene så irriterer det meg at han kommer på besøk til meg, vi koser oss sammen, har sex og prater mye. Så forsvinner han og kan godt la være å svar mld noen dager etter. Likevel er han mye flinkere enn før, for jeg har opplevd det som problemet at han har virket så likegyldig. Jeg ønsker en venn, ikke en som vil kontrollere meg eller som blander seg i mine ting, der er vi enige, men jeg vil ha mer. Jeg vil treffes oftere for å gjøre ting sammen, mens han er mest interessert i sex. Han er en vidunderlig elsker, og det har jeg sagt til han.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/152680-hva-er-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...