Gå til innhold

Anbefalte innlegg

tigertrollet

Er man virkelig moderne stiker man vel denslags opp i tarmen... selv er jeg så gammeldag at jeg foretrekker sex med min partner uten innslag av tarm/gjenstander.

Jeg syntes du skrev i forrige innlegg at nettopp variasjon er viktig? Det er det folk liker når de både onanerer og har sex med partner og eksperimenterer med stillinger, leketøy og div stimuli.

:-)

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

6

• tigertrollet

6

• Scholar

3

• Supergirl80

3

Gjest Signatur X

Jeg syntes du skrev i forrige innlegg at nettopp variasjon er viktig? Det er det folk liker når de både onanerer og har sex med partner og eksperimenterer med stillinger, leketøy og div stimuli.

:-)

Hmmm du kan si det slik at den sex'en jeg har med min partner er så deilig at alt annet blir uaktuelt... for dem som ikke er så fornøyd med sin partner, er vel variasjon sikkert noe bra. Noen oppsøker jo prostituerte, har sex med andre enn sin faste partner... etc. Bare fantasien setter grenser. Og heldigvis lovverket -- for visse sex-variasjoner liker vel heller ikke du?

tigertrollet

Hmmm du kan si det slik at den sex'en jeg har med min partner er så deilig at alt annet blir uaktuelt... for dem som ikke er så fornøyd med sin partner, er vel variasjon sikkert noe bra. Noen oppsøker jo prostituerte, har sex med andre enn sin faste partner... etc. Bare fantasien setter grenser. Og heldigvis lovverket -- for visse sex-variasjoner liker vel heller ikke du?

Så når man er fornøyd med sin partner skal man _ikke_ variere? Da skal man humpe avgårde i misjonærstillingen til krampa tar deg?

*grøsser*

Det viktige er uansett at man er fornøyd, noe du åpenbart er. Håper bare partneren din er like fornøyd. Og pass deg..tenk om h*n synder og onanerer uten at du vet om det?!

Lykke til!:-)

Gjest hrrhher

Du mener variasjon er en uting? Svar igjen om to år..

Man tenner ikke på seg selv for omman onanerer da, men av og til er man kåt uten at kjæresten er i nærheten, og da koser man med seg selv.

Tja, du kan vel si at min kjærlighet retter seg mot min partner, ikke mot meg selv.

Men jeg liker meg selv godt, og misliker ikke at jeg ikke har noe behov for å drive på med meg selv.

Jeg er vel i bunn og grunn fornøyd med at min partner alltid er den jeg tenner på.

Men for mennesker som ikke alltid tenner på partneren sin, men kanskje heller tenner på seg selv, eller drømmer om noe bedre enn partneren sin... så er kanskje masturbasjon ikke så dumt?

Aner ikke -- har jo ikke noen av disse "problemene".

:)

Det heter jo at hvis man ikke kan like seg selv, kan man heller ikke like andre.

Annonse

Tror du? Jeg vet ikke... vet bare at jeg synes min kjæreste er så deilig at jeg aldri blir mett og ikke trenger "noe annet".

Andre har andre kjærester, og andre behov...

;)

Jeg må jo bare spørre:

Har du aldri vært fristet til å ta på ditt eget underliv, hvor gammel er du og hvilken sekt tilhører du?

Gjest Signatur X

Jeg må jo bare spørre:

Har du aldri vært fristet til å ta på ditt eget underliv, hvor gammel er du og hvilken sekt tilhører du?

Hei!

Er godt over 40... og tilhører sekten Human-Etisk Forbund.

To spørsmål til deg?

Hvilken klasse går du i -- 8. eller 9.? Og hvor ofte går du til psykolog?

Hei!

Er godt over 40... og tilhører sekten Human-Etisk Forbund.

To spørsmål til deg?

Hvilken klasse går du i -- 8. eller 9.? Og hvor ofte går du til psykolog?

Triste,

Du mener at alle som stiller seg åpne for masturbasjon er på 8.-9. klassenivå og har behov for psykolog? Jaja....

Gjest jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitt

Kjæresten min kommer som et tordenvær opptil flere ganger under samleie, men liker ikke å onanere.

For hennes vedkommende er det hvertfall ingen sammenheng.

jeg kommer alltid når jeg onanerer og aldri sammen med kjæresten.tenner nok ikke på meg selv,vet bare hvordan jeg vil ha det..

Annonse

Supergirl80

Gale,

tenkte egentlig bare på deg...

;)

alle med et normalt forhold til sex tar på seg selv! det handler ikke om å "tenne" på seg selv...man får utforske ting, som man senere kanskje kan vise partneren:) jeg blir rolig å avbalansert nar jeg tar meg selv...å ikke alltid når jeg er kåt er kjæresten min tilgjengelig, da er det greit å kunne tilfredstille meg selv:)

Gjest Signatur X

alle med et normalt forhold til sex tar på seg selv! det handler ikke om å "tenne" på seg selv...man får utforske ting, som man senere kanskje kan vise partneren:) jeg blir rolig å avbalansert nar jeg tar meg selv...å ikke alltid når jeg er kåt er kjæresten min tilgjengelig, da er det greit å kunne tilfredstille meg selv:)

Kanskje ikke alle har dine behov? Jeg er i utgangspunktet rolig og harmonisk. Dessuten er sex'en med min partner så bra at jeg ikke har behov for noe "mer", verken i form av andre partnere eller meg selv...

At ikke alle føler at partneren kan dekke alle behov, er en annen sak.

Supergirl80

Kanskje ikke alle har dine behov? Jeg er i utgangspunktet rolig og harmonisk. Dessuten er sex'en med min partner så bra at jeg ikke har behov for noe "mer", verken i form av andre partnere eller meg selv...

At ikke alle føler at partneren kan dekke alle behov, er en annen sak.

du kan da ikke ha noe "normalt"forhold til din egen kropp da.....uff

Gjest Signatur X

du kan da ikke ha noe "normalt"forhold til din egen kropp da.....uff

Så fordi jeg foretrekker å kose med min kjærestes istendenfor å kose med meg selv, så er mitt forhold til min kropp unormalt?

Hvorfor kan du ikke akseptere at ikke alle mennesker har behov for noe annet å ha sex med enn sin kjæreste?

Supergirl80

Så fordi jeg foretrekker å kose med min kjærestes istendenfor å kose med meg selv, så er mitt forhold til min kropp unormalt?

Hvorfor kan du ikke akseptere at ikke alle mennesker har behov for noe annet å ha sex med enn sin kjæreste?

kjære deg, var ikke ment som et angrep på din person:) Det jeg mente å si var at det er ikke unormalt å kos med seg selv....:)

Gjest Signatur X

kjære deg, var ikke ment som et angrep på din person:) Det jeg mente å si var at det er ikke unormalt å kos med seg selv....:)

Hmmm ok. Jeg vet ikke. Vet bare at jeg er så fornøyd med min partner at jeg ikke føler behov for å kose med andre/meg selv... kanskje det er uvanlig? Vet ikke...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...