Gå til innhold

TRENGER HJELP!! PLIZ SVAR MEG!!!

Anbefalte innlegg

forelska jente!!

Heizann! Jeg er en jente på 14 år som har kjærlighetssorg! Kjærsten min slo opp for noen dager siden! Fordi han likte ei annen en! Jeg gråter hele tiden! (gjør ikke no annet) Er så unhappy! Jeg spiser ikke heller... jeg begynner å tenke på om jeg skal ta selvmord! men det er crazy og teit! men jeg er så sykt såra...Har så lyst til å få han tilbake! hva må jeg gjøre for å klare det? pliz svar! hva må jeg gjøre??? jeg trenger hjelp!!! setter STOOR pris på de som svarer meg...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/152762-trenger-hjelp-pliz-svar-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

petter smart

Har egentlig ikke så mye trøst å komme med. Det suger noe jævlig å bli dumpa.

Om det er noen trøst så er det at de aller fleste opplever dette. Har selv opplevd det, men jeg er lykkelig nå.

Å tenke på selvmord er farlig. Du finner garantert en ny kjæreste. Verden går ikke under om du blir dumpa.

Han har valgt en annen jente og det må du bare akseptere. Du tjener ikke noe på å nedverdige deg i et håpløst forsøk på å få han tilbake.

Det går nok over, men det er lov å være deppa en stund.

skorpionfisken

Beste hevnen over sånt er å se fordømt bra ut. Se ut som man er på toppen og ovenpå og ignorere tufsen.

Kle deg topp, smink deg pent og vær til enhver tid ovenpå. Det blir langt merke til, også av han som har dumpa deg. Klarer du å se bedre ut en henne han nå har, kan det være han angrer seg.

Men du kan ikke gjøre noe utover det. Det verste du gjør er å sutre og trygle for å få ham tilbake. Det virker garantert ikke.

Selvmord blandt tenåringer er så utrolig meningsløst. Vi som har levd noen år vet at sånne forferdelige kjærlighetssorger faktisk går over etter en stund. Det er helt for jævlig mens det står på, og man føler seg fryktlig liten og verdiløs, men det går over, og så finner du en ny kjæreste og husker ikke engang hva du så i tufsen som dumpet deg.

Du må tenke at du er en flott jente, at det er mange som er glade i deg, og at det er slutt mellom deg og kjæresten er hans tap, ikke ditt.

Hei!

Helt enig med skorpionfisken og petter smart - dette er helt vanlige følelser og de går over, kanskje fortere enn du tror.

Om noen uker eller måneder vil du antakeligvis føle deg utrolig teit som i det hele tatt var så deppa som du er nå.. :o)

Ting går over, og plutselig tar du deg selv i å være forelska på ny.

Lykke til, hilsen lille meg

Gjest kopps

Dette er jo egentlig litt søtt, da. På en syk måte, ja. Men minnene bringer en tilbake til ungdommen. Til den store forelskelsen, og den enda større skuffelsen man fikk da forholdet tok slutt.

Du finner deg en ny en, slapp helt av. Denne gutten var nok ikke noe å samle på.

Nyt det faktum at det er sommer, sol deg, sjekk ut gutter på stranden og lev livet.

Du er ung, og har hele livet foran deg, så la det ikke ta slutt nå.

Selvmord er ingen løsning - uansett.

Du er helt sikkert en flott jente, og du finner deg en ny en som er mye, mye, mye bedre enn det du hadde.

Kjærlighetssorg er det verste man kan ha. Men den går over like fort som den kom i din alder.

Akk, denne kjærligheten. Ble på en - nok en gang, syk - måte litt nostalgisk.

Husker fortvilelsen godt ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...