Supergirl80 Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Trenger råd....please!!! Jeg var samboer i to år, å var på knærne forelska. siste halve året gikk det dårlig, å jeg ble mer å mer mistenksom på alt samboeren min gjorde. så ble det slutt- nå 6 mnd senere har jeg fått meg ny kjærest å eksen min har også fått seg ny. men det fikk jeg vite først nå, å det er med den personen som jeg var så sjalu på da vi var sammen. jeg vil egentlig bare være sint på eksen min, men klarer ikke det, jeg klarer ikke å komme over eksen min, å føler ofte en STERK tiltrekning. noe jeg sliter med i forhold til den nye kjærsten min, som jeg også er VELDIG gla i...sukk!!! hvordan skal jeg klare å komme meg videre???? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/152773-hvordan-komme-videre/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kopps Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Dette er noe som virker å være ganske så vanlig hos mange. Du er rett og slett snurt for at han kom seg videre. Du er sur fordi han ikke sitter hjemme og sutrer over deg, men i stedet er kommet seg videre. Du har jo ingen rett til det, heller. Du har jo også funnet deg en ny, så dere stiller i nøyaktig samme klasse. Kanskje gikk du inn i forholdet til din nye kjæreste for tidlig. Du letet kanskje bare etter en "erstatning" for din nye kjæreste, men du har plutselig oppdaget at du ikke var over ham, og nå vil du ha ham tilbake på pur trass, kun fordi han også har fått seg en ny kjæreste. Eventuelt kan det være at du føler du fikk din frykt og sjalusi begrunnet, og det tærer på deg. Dette er faktisk mer normalt enn du tror. Både gutter og jenter føler at de fremdeles har følelser for eksen sin. Men de er bare falske. Nyt din nye kjæreste, og slutt å være sjalu fordi eksen din har kommet seg videre. Han tenker sikkert det samme som deg. Men det betyr ikke at dere skal utforske følelsene deres mer. Nyt ditt nye liv, og vær fornøyd med det. Gjort er gjort, og spist er spist. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/152773-hvordan-komme-videre/#findComment-976751 Del på andre sider Flere delingsvalg…
damedame Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Få ut sinnet ditt på en eller annen måte: brevskrivning (som brennes, ikke sendes...), kickboksing, gjør harmløse ting som kan forløse de vanskelige følelsene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/152773-hvordan-komme-videre/#findComment-977596 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supergirl80 Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 Dette er noe som virker å være ganske så vanlig hos mange. Du er rett og slett snurt for at han kom seg videre. Du er sur fordi han ikke sitter hjemme og sutrer over deg, men i stedet er kommet seg videre. Du har jo ingen rett til det, heller. Du har jo også funnet deg en ny, så dere stiller i nøyaktig samme klasse. Kanskje gikk du inn i forholdet til din nye kjæreste for tidlig. Du letet kanskje bare etter en "erstatning" for din nye kjæreste, men du har plutselig oppdaget at du ikke var over ham, og nå vil du ha ham tilbake på pur trass, kun fordi han også har fått seg en ny kjæreste. Eventuelt kan det være at du føler du fikk din frykt og sjalusi begrunnet, og det tærer på deg. Dette er faktisk mer normalt enn du tror. Både gutter og jenter føler at de fremdeles har følelser for eksen sin. Men de er bare falske. Nyt din nye kjæreste, og slutt å være sjalu fordi eksen din har kommet seg videre. Han tenker sikkert det samme som deg. Men det betyr ikke at dere skal utforske følelsene deres mer. Nyt ditt nye liv, og vær fornøyd med det. Gjort er gjort, og spist er spist. Hei:) Jeg har tenkt på akkurat det du skriver til meg....vet ikke om det har noe å si, men eksen min er ei jente... men jeg tror ikke det er jeg som har blitt sjalu eller bitter....for hun driver hele tiden å sender meg sms`er å forteller meg at hun savner det vi hadde sammen, å sender meg sanger som hun sier jeg må høre på...hvor av de sangene er veldig relatert til oss da!!?? jeg føler meg skikkelig mellom barken og veden...er jo såå glad i begge:( 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/152773-hvordan-komme-videre/#findComment-977925 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.