Gå til innhold

9 års aldersforskjell

Anbefalte innlegg

Gjest hvit genser

Jeg vet ikke hvor jeg skal henvende meg, derfor håper jeg på å kunne få noen svar her.

Jeg har blitt glad i en gutt som er 23 år gammel. Selv er jeg 32 år.

Vi har et fantastisk sexliv, og jeg har mange følelser for han. Han sier også at han er glad i meg.

"Problemet" er at jeg har en datter som er 13 år gammel. Jeg føler meg nesten som en forbryter når jeg er sammen med Han jeg elsker. Jeg har ikke presentert han for familien enda, ei heller for min datter. "Hinderet" er at han er 9 år yngre enn meg. Hadde jeg vært mann, og han dame, hadde ingen sett rart på oss, men når det er omvendt, så gjør mange det. Fortalte dette til en venninne, og hun stod bare å kikket sjokkert på meg.

Noen som vet hva jeg bør gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/152785-9-%C3%A5rs-aldersforskjell/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Angela1365380318

Det begynner å bli mer og mer vanlig med forhold der hun er en del eldre en han. Noen må bryte isen, men tro meg om noen år vil ikke andre synest det høres rart ut når du forteller at han er 9 år yngre en deg.

Jeg så på Mess tv, (ikke akkurat kvaltitesprogram, men men..) der var dette oppe til diskusjon og det var en god del menn og kvinner som skrev inn og fortalte at i deres forhold var hun mye eldre en han, og at de var flaue for å si det offentlig.

Så det lever nok mange som deg i skjul rundt om kring.

Du er verken pervers eller unormal, litt utradisjonell kansje, men det behøver jo ikke være en dårlig ting eller hva?

Gjest ikke signert

Følg hjertet ditt!

For noen år siden traff jeg en gutt som var 9 år yngre enn meg selv. Jeg var da 28... Trodde at dette aldri kunne ha livets rett og at det bare var en ferieflørt, ikke bare pga alderen, men også fordi han var gresk. Og "alle" vet jo hva greske gutter som treffer norske jenter på ferie er ute etter. Trodde jeg. Tenkte at han aldri kunne tenkes å være seriøst interessert, og at det ikke kunne ha fungert. Det siste får jeg jo aldri vite.. MEN jeg fikk vite et drøyt år senere at han hadde vært - og fremdeles var - seriøst interessert. På dette tidspunktet hadde jeg imidlertid funnet meg en annen. Det er ikke godt å vite hvordan ting hadde utviklet seg hvis jeg hadde våget å stole på følelsene mine, og ikke hva jeg var redd for og hva andre mente. Han er dessverre død nå - så altfor ung, av kreft - men vil for alltid ha en plass i hjertet mitt...

Annonse

Mann i 40åra

Hvis dere er på samme nivå mentalt og følelsesmessig sett, er vel dette ikke noe problem ? :-)

Det eneste lille aberet jeg kan tenke meg er at han kanskje ikke har "rast fra seg" ennå, men....

Er dere virkelig glad i hverandre, synes jeg du skal ta sjensen på ham !

Good luck .-)

skorpionfisken

Det der skjer jo i mange tilfeller. Har du hørt om Anne Marit Ottesen og Lasse Lintner, der er det 10 års forskjell.

En kollega av meg er gift med en kvinne som er 9 år eldre enn ham, og i det forholdet er det hun som er den livlige og barnslige og han som er den trygge voksne :-). Hun har et barn (voksen nå da) som er 14 år yngre enn sin stefar. De fungerer veldig bra sammen.

Selv har jeg det "rettveien", og er 10 år eldre enn min eldste stesønn, han er nærmere meg i alder enn hans far (min sambo) er, likevel er han en generasjon yngre enn meg, og det vil nok din datter være for din kjæreste også.

Kjæresten min er nesten 8 år yngre enn meg. Jeg møtte han når jeg var 28 og han 20 år. Holdt lenge igjen fordi jeg syntes at aldersforskjellen var for stor...

Men nå har det gått 10 år og vi har to gutter og har det veldig fint sammen.

Nå virker det nesten som venninnene mine er misunnelige på meg siden jeg har en sprek mann som nettop har fyllt 30, mens de har menn som nærmer seg 50.

Icora Panter

Jeg er sammen med en mann på 35 og er selv bare 20 år gammel..(15 år i mellom)

jeg ville nesten sagt dette var mer ille enn enn ni år mellom dere selv om jeg er jente og han gutt.

Men.. alder spiller ingen rolle! Drit i om folk kommenterer forholdet eller skulle mene det var galt. man tiltrekkes av personen og ikke alderen.

Stå på jenta mi og gjør hva DU vil.

Lykke til!.

Hei du.

Jeg er 36 og (jente), har en samboer på 28 år. 8 års aldersforskjell. Jeg var 33 da jeg traff han, han 25. Vi er like barnslige begge to, og har det hærlig sammens. Samtidig bidrar han til at jeg tar litt bedre vare på meg selv (han holder meg ung, både i kropp og sinn;-)).

Noen få har kommentert det, men de aller fleste bryr seg ikke.

Ikke bry deg om andres meninger, kos deg!!!

Gjest bebba

Dere er voksne nok begge to. Du får sikkert mange reaksjoner begge veier, og du må overveie hva du synes om dem. Hvis du er forelsket og dere har det bra sammen, ja så ser jeg ikke problemet. Kanskje vil mange si at han er litt vel ung, og kanskje er han det også. Kanskje synes du det ikke nå, men synes det senere og den tid, den sorg. Ikke lag problemene på forskudd, han er langt over seksuell lavalder og jeg ser ikke reelle problemer. Kos dere sammen, og datteren din har ikke vondt av å bli presentert for ham :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...