Rubia Skrevet 13. juli 2004 Skrevet 13. juli 2004 I dag er to måneders dagen vår...og halvdelen kom hjem med en stor bukett roser m.hvit og to stykker god jordbærkake... Er rimelig koselig med en roblemantisk halvdel da... *sukk* 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 13. juli 2004 Skrevet 13. juli 2004 Alltid like kjekt å være i den "forelsket-opp-til-ørene-fasen". Det er så søtt ) 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 Sååå forelsket, det er gjensidig, også midt på sommeren, da?! Heldiggrisen! :-) 0 Siter
Icora Panter Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 Sån skal det være :) Kose dere videre i livet også 0 Siter
Rubia Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Skrevet 16. juli 2004 Sååå forelsket, det er gjensidig, også midt på sommeren, da?! Heldiggrisen! :-) Jo takk Jeg har vært veldig heldig denne gangen ser det ut til. Han er dessuten umåttelig flink til å gi kompelimenter...og det varmer jo... "Når det blir en voksenidol så skal jeg melde deg på" "Du er virkelig en catch" "Du har en så nydelig kropp" osv.osv.osv. Tror nesten jeg begynner å bli litt bortskjemt jeg 0 Siter
Rubia Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Skrevet 16. juli 2004 Søtt Tilbake a frue ??? Veldig søtt, og veldig deilig. Nyter sommeren og kjærligheten så godt jeg kan. Håper du er oki doki too 0 Siter
Rubia Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Skrevet 16. juli 2004 Sån skal det være :) Kose dere videre i livet også Takk Icora. Håper på lang tid med denne... Han er en skikkelig fin fyr så langt jeg har opplevd hittils. Fin helg til deg. 0 Siter
Ruben S Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 Jo takk Jeg har vært veldig heldig denne gangen ser det ut til. Han er dessuten umåttelig flink til å gi kompelimenter...og det varmer jo... "Når det blir en voksenidol så skal jeg melde deg på" "Du er virkelig en catch" "Du har en så nydelig kropp" osv.osv.osv. Tror nesten jeg begynner å bli litt bortskjemt jeg "Du er virkelig en catch" Vet ikke om dette er et komplment, med mindre du er veldig glad i snus da... 0 Siter
Rubia Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Skrevet 19. juli 2004 "Du er virkelig en catch" Vet ikke om dette er et komplment, med mindre du er veldig glad i snus da... Nope...ikke glad i snus... Men som han mente det så var det et kompeliment... to catch = å fange Norskengelsk blir da : en catch = en fangst... Kremt... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.