Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 24. min samboer og jeg venter på time til haugesund for der skal han ta en prøve fra testikklene for og sjekkeom det er sedseller der. Har tidligere lever to sedprøver hos spesialisten som ikke kunne finne noen, tok også en blodprøve i armen som viste et forhøyet verdi av et hormon. dette tydet da på at han kan ha sed, derfor videre til haugesund. Det jeg lurer på er visst prøverørsbarnblir alternativet for oss, hvor lang tid tar denne prossessen og hva koster det, har også hørt at noen har måtte reist til danmark og noen til haugesund. Stemmer det at man setter inn flere befruktede egg for å være sikkre, slik at man da kan ende opp me tvillinger.Jeg har mange spørsmål men hvet ikke hvor jeg kan få svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/152824-pr%C3%B8ver%C3%B8rs/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jonna1365380453

Du burde lagt dette innlegget under forumet for ufrivillig barnløshet, det er der ekspertisen sitter... Men jeg kan prøve å svare litt.

Er selv gravid med tvillinger etter behandling i Haugesund. Såvidt jeg vet, så setter de bare inn et egg ved første forsøk. Senere prøver de kanskje med to. Det kommer jo an på hvor mange egg en får fram, og foreldrene har jo litt å si selv.

Egenandelen for 3 forsøk er 3000,-, i tillegg må en dekke medisinutgiftene opp til 15 000,- Alt som kommer over den samlede summen på 18 000,- vil en få dekket av trygdekontoret.

Behandlingene i Danmark kjenner jeg lite til. Men tror det er mange på forumet for ufrivillig barnløshet som kan svare på det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/152824-pr%C3%B8ver%C3%B8rs/#findComment-976785
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...