Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest viljegtro

Fostervannsprøver gjøres som regel for dem som er i faresonen for å få et handicapet barn. Pga store bivirkninger gjøres ikke dette for å sjekke farskap (så vidt jeg vet). faren med fostervannsprøve kan være skader på barn og abort.

Har du prøvd "regne"metoden? Siden du er i uke 20 har du vel hatt ultralyd? regn deg tilbake i tid for å finne ut befruktningsdato.Hadde du sex med 3 stk innenfor eggløsning (sjansen for å bli gravid 1-2dager) så må du vente til etter fødselen. Da får du utført blodprøve.

Jeg har hørt at det er den første som mest sannsynlig vil være faren, om du har lagt med dem ganske tett etter hverandre.

Dette fordi når du har fått en manns sæd først og det kommer andre menns sæd etter vil sæden til den første oppfatte dem andre som inntrengere og derme bryte ned de fremmede. Vist du forstår.

Fostervannsprøver gjøres som regel for dem som er i faresonen for å få et handicapet barn. Pga store bivirkninger gjøres ikke dette for å sjekke farskap (så vidt jeg vet). faren med fostervannsprøve kan være skader på barn og abort.

Har du prøvd "regne"metoden? Siden du er i uke 20 har du vel hatt ultralyd? regn deg tilbake i tid for å finne ut befruktningsdato.Hadde du sex med 3 stk innenfor eggløsning (sjansen for å bli gravid 1-2dager) så må du vente til etter fødselen. Da får du utført blodprøve.

Jeg lå med den ene 11 mars, den andre en eller 2 uker etterpå, og den siste i april. Jordmoren sa at jeg var blitt gravid mellom 10 og 15 mars. Men jeg vet ikke hva jeg skal tro.. jeg håper det er nr en som er faren, og det er det sikkert også, siden jeg ble gravid mellom 10 og 15 mars? *nervøs*

Gjest vetikkevetikke

Jeg lå med den ene 11 mars, den andre en eller 2 uker etterpå, og den siste i april. Jordmoren sa at jeg var blitt gravid mellom 10 og 15 mars. Men jeg vet ikke hva jeg skal tro.. jeg håper det er nr en som er faren, og det er det sikkert også, siden jeg ble gravid mellom 10 og 15 mars? *nervøs*

Da får du håpe på det og ta en test etter fødsel.Lykke til og håper det ordner seg for deg, selv om du har satt deg i en kinkig situasjon...

• 1 måned senere...

Annonse

Sannsynligheten for at det er den første er stor.

Lykke til da, huff du har satt deg selv i en vanskelig situasjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...