Lucretia Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 Jeg skatter i Stavanger.. Har sommerjobb i stvg nå. Men bor egentlig i oslo, og skal få meg jobb der til høsten. Vil jeg fortsette å skatte i stvg kommune så lenge jeg er registrert boende i stvg i folkeregisteret? Eller hvordan fungerer det? 0 Siter
Åsemor Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 Hvis du bor i Oslo skal du melde flytting til folkeregisteret... 0 Siter
Lucretia Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Skrevet 14. juli 2004 Hvis du bor i Oslo skal du melde flytting til folkeregisteret... Adressen jeg er registrert på er min mors, og nesten litt min også. Bor der i ferier... Studerer i Oslo. Det er mange studenter som ikke melder flytting. Jeg har riktignok vurdert det, da jeg trives godt i Oslo og blir nok boende der en stund. 0 Siter
Åsemor Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 Adressen jeg er registrert på er min mors, og nesten litt min også. Bor der i ferier... Studerer i Oslo. Det er mange studenter som ikke melder flytting. Jeg har riktignok vurdert det, da jeg trives godt i Oslo og blir nok boende der en stund. Ja, om du er student kan du vel velge nå. Svaret på det du egentlig lurte på har jeg selvfølgelig ikke, jeg bare leter etter spørsmål å svare på, da jeg har lakenskrekk i kveld 0 Siter
Bente831365380491 Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 Du skatter til stavanger så lenge du har folkeregistrert adresse der! Og om du melder flytting midt i et år, så vil du skatte til samme kommune ut det året! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.