Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter at jeg har fått min første ordentlige kjæreste, er det kanskje ikke noe rart i at jeg får ereksjon en del ganger når vi holder hand, nusser og slikt.MEN...hvorfor må den blanke væsken komme ut hele tiden ? Noen forslag til å holde den inne ? Lei av å gå ofte på do..

Fortsetter under...

Det er naturlig glidekrem, og er naturens måte å hjelpe begge parter til at samleiet ikke skal bli for tørt og trått.

Ikkeno fali om det blir en liten våt flekk i boxern vel? Eller er det ordentlig masse? Du tror sannsynligvis at det er et mye større problem enn det egentlig er.

Lips1365380508

Det er helt normalt. Du trenger ikke løpe på do for det om, så lenge det ikke går gjennom buksa. (det skjedde med eksen min for noen år siden.han hadde tynn bokser på seg,og det gikk gjennom,slik at det ble en liten våt flekk på buksa. Jeg holdt på å le meg ihjel;) Nå i ettertid,ler sikkert han og ;)

Men uansett, det er ikke noe farlig, og du kan heller ikke forhindre det. Bare kos deg med kjæresten din du :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...