Gå til innhold

den evindelige orgasmen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var søren ikke sikker jeg heller, men etter hvert kjente jeg igjen følelsene som kommer i en spesiell rekkefølge og etter en tid, og da visste jeg det.

Har du hatt orgasme så vet du det. En orgasme er såpass sterkt psykisk. Det er så deilig at man i et øyeblikk blir helt borte "psykisk"...og en strøm av herlige følelser strømmer gjennom kroppen...er man i tvil om man har hatt en orgasme så har man ikke hatt det...selv om man også kan snakke om små og store orgasmer...så blir de aldri så små at man ikke vet at man har hatt en

Har du hatt orgasme så vet du det. En orgasme er såpass sterkt psykisk. Det er så deilig at man i et øyeblikk blir helt borte "psykisk"...og en strøm av herlige følelser strømmer gjennom kroppen...er man i tvil om man har hatt en orgasme så har man ikke hatt det...selv om man også kan snakke om små og store orgasmer...så blir de aldri så små at man ikke vet at man har hatt en

Enig med deg!

Gjest nada2

Det blir det samme som å si "har du rier så vet du det" til en som er gravid og venter på at fødselen skal starte.

De fleste vet det når de kommer, men det er også mange som ikke skjønner at det er rier før de har kjent 30 av dem og begynner å bli vant til følelsen.

Så at DU var bombesikker første gang du fikk orgasme, og 80% av resten av verden også var det, betyr ikke at det er klin umulig å ha en orgasme uten at man er helt sikker på at det var nettopp det det var.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...