Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest pillik

Eg har hatt smerter i magen i ca tre månader. Med magen meiner eg meir presist der dei seier blindtarmen er. altså ca midt mellom hoftebeinet og navlen. Det kjentes ut som smertene kom ved tissing, men eg gikk til legen og fikk analysert urinprøve, og den var heilt fin. Desse smertene kjem som regel med litt blødning, men det kjem aldri saman med mensen (eg bruker trionetta). I det siste har eg dessutan opplevd smerter i samband med orgasme (då kjem liknande type smerter, men på venstre side, og nærmare skjeden). eg skal til legen for å undersøke desse tinga, men eg må ha noko meir fagleg tyngde/sikkerhet før eg kjem og hevdar mine ørsmå problem.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/152972-smerter-i-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det kan være du har tilstanden endometriose hvor vev av samme type som livmorlsimhinnen finnes utenfor livmorhulen. Det er godartet, men kan medføre smerter som du beskriver. Tilstanden kan bare påvises ved laparoskopi, kikkhullsoperasjon. Få evt henvisning til gynekolog som best kan vurdere om dine symptomer tyder på denne tilstanden og om det er grunn til laparoskopi. Les mer i helseleksikon.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/152972-smerter-i-magen/#findComment-980554
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...