Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest loviser

Enig i at det er merkelig. Det er klart han kom fortere første gangen enn de andre gangene, men ikke like fort hver gang.

Men han har en tendens til å komme mye fortere nå. Og vi har helt klart ikke like ofte sex nå, men ikke kjempesjelden heller. 2-3 ganger i uka kanskje. Grunnen er småbarn og at han er mye trøtt.

Exen min var heller omvendt. Etterhvert kunne det ta evigheter før han kom, og jeg syntes ikke det var noen fordel heller. Fikk jo nesten gnagsår etterhvert... Men en mellomting hadde vært fint.

Ellers så har vi det fint sammen sexuelt, men det er nok ikke på sitt beste akkurat nå. Men forhåpentligvis så blir det bedre etterhvert...

2-3 ganger i uka er vel helt greit hvis dere har barn.

Men kanskje du kan få ham til å konse litt mer på å holde ut litt til? Du rekker å komme du også eller?

Min ex var sånn at han kom veldig raskt første gangen, men da tok vil alltid en runde til etterpå hvor han holdt lenger.

Min nåværende kan av og til ved et uhell komme litt før enn vi håpet, han greier av og til ikke holde igjen mer når jeg kommer. Men han kan egentlig styre når han skal komme veldig greit selv. Enten fort om vi tar en kjapp, eller så lenge vi "vil". Aldri noe problem med at jeg synes det drar ut hvertfall, men så varierer vi mye og har veldig mye oralsex.

Håper det tar seg litt opp for deg da, men det er vel vanlig at det går litt opp og ned.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/152980-runde-2/page/2/#findComment-980154
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest 5 g rekord

2-3 ganger i uka er vel helt greit hvis dere har barn.

Men kanskje du kan få ham til å konse litt mer på å holde ut litt til? Du rekker å komme du også eller?

Min ex var sånn at han kom veldig raskt første gangen, men da tok vil alltid en runde til etterpå hvor han holdt lenger.

Min nåværende kan av og til ved et uhell komme litt før enn vi håpet, han greier av og til ikke holde igjen mer når jeg kommer. Men han kan egentlig styre når han skal komme veldig greit selv. Enten fort om vi tar en kjapp, eller så lenge vi "vil". Aldri noe problem med at jeg synes det drar ut hvertfall, men så varierer vi mye og har veldig mye oralsex.

Håper det tar seg litt opp for deg da, men det er vel vanlig at det går litt opp og ned.

Ja, oralsex er som regel redningen, men av og til kan det ta litt tid for meg å komme i siget.Må liksom være mentalt med.

I går kveld derimot hadde vi oss en lang prat om bl.a. sexen i forholdet, og det endte så klart med en av de beste stundene vi har hatt på lenge *jippie*

Nå som minstemann har fått eget rom så kan det jo bare bli bedre og bedre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/152980-runde-2/page/2/#findComment-980160
Del på andre sider

Gjest Roque

Er mye sprut så bra da? Blir bare mer søl å tørke bort.

Jeg blir skikkelig sår etter 5-6 runder i løpet av et døgn, så det skjer sjelden nå som vi ikke er i den nyforelskede fasen lenger.

Er jenta god, kåt og nydelig kan det fortsette ganske lenge, ja i flere timer med gjentatte runder. Men da må hun vite hva hun gjør, nyte det og gi gutten den oppmerksomhet og lyst som trengs.Slike deilige jenter finnes det noen av heldigvis *S*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/152980-runde-2/page/2/#findComment-983179
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...