Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.Jeg har gått på p-piller i snart 4 år,men har netopp sluttet.Ønsker nå og bli gravid.Tar det lengre tid for meg og bli gravid når jeg har gått på pillen så lenge?Er det noen som har erfaringer rundt dette område,så hadde jeg blitt glad for svar,siden dette er veldig viktig for meg.På forhånd takk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/153040-p-piller-og-%C3%B8nsket-graviditet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er veldig forskjellig, varierer mye fra person til person. Noen blir ekstra fruktbare bare uker etter slutt, fordi kroppen ikke har hatt eggløsning på mange år, og slipper kanskje to egg samtidig tilogmed.

Mens for andre trenger kroppen litt tid på å stabilisere seg etter p-pillebruk, og man bruker lang tid. Men for de fleste kommer vel kroppen i gjenge igjen ganske kjapt, og man bruker så lang tid som man ellers også ville brukt. Altså de fleste klarer det innen et år har gått.

Det er veldig forskjellig, varierer mye fra person til person. Noen blir ekstra fruktbare bare uker etter slutt, fordi kroppen ikke har hatt eggløsning på mange år, og slipper kanskje to egg samtidig tilogmed.

Mens for andre trenger kroppen litt tid på å stabilisere seg etter p-pillebruk, og man bruker lang tid. Men for de fleste kommer vel kroppen i gjenge igjen ganske kjapt, og man bruker så lang tid som man ellers også ville brukt. Altså de fleste klarer det innen et år har gått.

Tusen takk for raskt svar!!! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...