Gå til innhold

hva ville damen i senga?

Anbefalte innlegg

Gjest litt fersk

Jeg var med ei dame hjem. Hun ville ha meg med under dyna..hun hadde på seg skjørt, strømpebukser og topp og jeg t-skjorte og bukser. Vi lå inntil hverandre(hun med ryggen imot) og jeg tok mye på henne og kysset litt på halsen..hun tok lite på meg...men det gikk ikke noe videre, at vi tok av oss klærne eller noe..plutselig spør hun om jeg er homo?? forventer damer i sånne situasjoner at gutten skal klå henne på puppene og rive av henne klærne?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/153046-hva-ville-damen-i-senga/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

petter smart

Hun ville nok, som kvinner alltid vil, at du skulle lese tankene hennes. Alle menn vet jo intuitivt hva kvinner ønsker.

Du kunne jo tatt litt mer iniativ, men før du vet ordet av det så skriker hun opp om voldtekt og det som verre er. Ikke enkelt det der.

Hun ville nok, som kvinner alltid vil, at du skulle lese tankene hennes. Alle menn vet jo intuitivt hva kvinner ønsker.

Du kunne jo tatt litt mer iniativ, men før du vet ordet av det så skriker hun opp om voldtekt og det som verre er. Ikke enkelt det der.

Du skriver:"men før du vet ordet av det så skriker hun opp om voldtekt og det som verre er."

Ja, det der med å unngå og voldta er tydeligvis vanskelig for deg. Jeg vil anbefale en fremtid som munk, slik at du unngår problemstillingen.

Du skriver:"men før du vet ordet av det så skriker hun opp om voldtekt og det som verre er."

Ja, det der med å unngå og voldta er tydeligvis vanskelig for deg. Jeg vil anbefale en fremtid som munk, slik at du unngår problemstillingen.

Jeg tror ikke en gang du er i stand til å se problemstillingen jeg Sør.

Men nok et morsomt innlegg fra deg - og kraftig personfiksert som vanlig:-)

petter smart

Er det voldtekt å rive klærne av dama og klå henne på puppene? For deretter å ha sex med henne.

Annonse

mil1365380270

Er det voldtekt å rive klærne av dama og klå henne på puppene? For deretter å ha sex med henne.

Jeg skjønner heller ikke hvorfor du ikke merker om hun vil. Hvis personen er som en potetsekk, kan man jo forsøke med litt mer forspill?

Voldsom fremtreden skal man ikke drive med, om man ikke kjenner personen. T.o.m. da er det vanskelig å vite hvor grensen går, men da er det i alle fall noe begge er inneforstått med.

Det er som fotball; skyt først, -spørr etterpå! :)

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...