Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest anonymu

Jeg har et litt pinlig spørsmål til dere her inne. Jeg håper at noen kan hjelpe meg eller komme med råd.

Jeg og min kjære har nytt et deilig sexliv, og hatt sex når det måtte passe. Men i den senere tiden har det dukket opp enkelte problemer som kanskje har øket på i det siste.

Jeg hadde en deilig kveld i senga her om dagen med min kjære, og alt fungerte som det skulle. Jeg fikk utløsning. Neste dag derimot fungerte det ikke i det hele tatt. Jeg fikk ereksjon, men det hele varte ikke så veldig lenge. Jeg var ikke utslitt etter jobb eller noe sånn. Vi var veldig kåte begge to. Det er tross alt sommerferie, og da skal en jo da bruke tiden til slikt som litt sengekos. Jeg blir ofte ganske varm av "aktiviteten", og da er det vanskelig å gjennomføre. Jeg hadde ikke noe spesielt å tenke på heller den dagen, men klarte altså ikke det som jeg "burde". Min kjære var veldig kjærlig og laget litt rollespill for oss (noe som jeg forøvrig liker veldig godt). Ereksjonen kom, og ble godt tatt vare på. Men jeg kom ikke helt i mål. Vi har hatt noen urolige uker i det siste, med litt familieproblemer. Jeg ønsker meg mer enn gjerne et barn med min elskede, og jeg gruer meg ikke til det å bli far.

Jeg begynner å lure på om det er noe galt med meg? Jeg har merket at det livner litt til i dag i de nedre regioner. Før har det vært sånn at jeg ikke klarte å gjennomføre samleie flere dager på rad. Må liksom av og til hoppe over en dag før jeg får det til igjen. Men så er det enkelte perioder som alt stemmer og vi holder på dager i strekk. Av og til virker det som at tanken i mitt hode er sterkere enn evnen til min penis.

Noen som vet hva jeg må gjøre? Bør jeg gå til lege? Eller?

Hjelp!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/153108-samleieproblemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg er en mann på 32år som sliter litt med et tilsvarende problem. Her er også noe i hodet som gjør at ereksjonen forsvinner for en periode. Kan komme igjen etter noen minutter, og hvis vi prøver igjen da, går det for en periode, men når vi begynner og komme opp på høyden, mister jeg ereksjon igjen. Tror selv at det er fordi forholdet er relativt nytt, og at jeg ikke er helt 100% sikker på hva jeg betyr for henne enda. En forvirrende situasjon, å ikke kunne være sikker på at sex'en blir bra hver gang.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/153108-samleieproblemer/#findComment-979836
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...