Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest usikker

jeg er en jente på 15 år.

Jeg lurer på om man kan få kjønnsvorter uten å ha hatt sex.

Jeg har noen "klumper" i underlivet som jeg lurer på hva er.

Jeg trodde det var en soppinfeksjon og forsøkte den mildeste typen av canesten. Det hjalp ikke.

Hvordan ser kjønnsvorter ut?

Disse klumpene jeg nevnte tror jeg har forskjellig form. De er ruglete tror jeg og sitter tett inntil hverandre og sperrer nesten skjedeåpningen.

Jeg lurer også på om det rett og slett er en soppinfeksjon. Kan jeg prøve den sterkesete canestenbehandlingen?

Klumpene klør ikke svir ikke og verker ikke, men jeg har av og til litt klumpete utflod.

Er kjønnsvorter et slags virus?

Jeg tok blodprøver for et par uker siden som viste at jeg hadde alt for lav blodprosent og at jeg kanskje hadde et slags virus. Jeg sa ingenting om "intimproblemet" mitt.

Kan dette ha en sammenheng eller mente legen at jeg hadde et virus som dreier seg om forkjølelse eller noe sånt.

Kan blodprøver vise om man har kjønnsvorter liksom...

PS: Dette problemet hat jeg hatt alt for lenge uten å si det til noen. Et par år...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/15316-kj%C3%B8nnsvorter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Jeg er ganske sikker på at det er en helt normal jomfruhinne du ser. Den er ruglet som du beskriver og dekker det meste av skjedeinngangen. Det er nesten utenkelig at du kan ha fått kjønnsvorter uten seksuell kontakt. Kjønnsvorter forårsakes av et virus som overføres seksuelt. Blodprøve kan ikke påvise dette virus

Jeg synes du skal ta det helt med ro, du er sannsynligvis helt normal

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/15316-kj%C3%B8nnsvorter/#findComment-72675
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...