Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Silvana1365380201

Gratulerer med at du er gravid! Skal ikke se bort fra at det kan være to, men det er veldig forskjellig fra person til person.

Selv hadde jeg Hcg på 127 denne gangen, og jammen ble det to igjen. Sist var hcg på 166, og da var det også to (vi mistet den ene tvillingen i dødfødsel.)

Det viktigste er at du er gravid. Så får du jo se på ul om noen uker om det er en eller to :) Kos deg med vissheten om at det er noen i magen og sommeren (blir nok fint vær snart skal vi se.) :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/153224-hcg-p%C3%A5-436/#findComment-980590
Del på andre sider

Det høres flott ut! Jeg hadde 212 på dag 13 og 536 på dag 16. Det var veldig bra, i følge legen. Hvor fort man produserer HCG varierer fra person til person, men jeg synes din høres super ut!

Lykke til videre!

Jeg hadde 350 og det viste seg på ultralyden i uke 7-8 at det hadde vært to der inne. Nå er jeg 6 mnd på vei med en bebis. Gratulerer uansett hvor mange det blir. Selv om det er to nå så er det lett for at kroppen spiser opp den ene som det heter. Det blir spennende å se på UL.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/153224-hcg-p%C3%A5-436/#findComment-981123
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...